من وقتی پیامای تلگرام ، پیامای ایتا و دایرکتای اینستامو چک کردم : خب بعدش چی..
بیومون چک شد؟ فلوت زن سابق
منطقه امن:))) برای احساسات شما
چندتا ناشناس داریم و خب میذارمشون
و شما هم اگه حرفی داشتید بگید
با یکی از دوستام دعوا کردم و الان بعد کلی جر و بحث باهاش آشتی کردم ولی دیگه نمیتونم اون وایب قبلی و بهش داشته باشم و نمیتونم مثل قبل باهاش حرف بزنم حس میکنم دشمنمه و هی بازم تهاجمی جواب میدم به نظرت رفته رفته درست میشه یا کلا بزنم همه چیو خراب کنم ؟
+باید بگم دقیقا مثل همین رو درک کردم با یکی دعوام شد و هی با خودم گفتم چطور تونست و... و وقتی باهم اشتی کردیم به این فکر کردم که اوه این دیگه مثل قبل نیست
در واقع زمانی که تازه رابطمون رو درست کرده بودیم یکم نسبت به همدیگه بی اعتماد بودیم ولی خب باید بگم شاید بعد از گذشت حدود دو سال هنوز باهاش دوستم و خب رابطمون بد نیست
لازم نیست همچیز رو خراب کنی ، فقط به عنوان کسی که باهاش خاطره داری باهاش دوست بمون( البته این نظر منه)
این آخر هفته فقط استراحت میکنم✅
#کاتیا
+منم امتحانمو میدم و پنج شنبه جمعه رو میخوابم