بیومون چک شد؟ فلوت زن سابق
منطقه امن:))) برای احساسات شما
چندتا ناشناس داریم و خب میذارمشون
و شما هم اگه حرفی داشتید بگید
با یکی از دوستام دعوا کردم و الان بعد کلی جر و بحث باهاش آشتی کردم ولی دیگه نمیتونم اون وایب قبلی و بهش داشته باشم و نمیتونم مثل قبل باهاش حرف بزنم حس میکنم دشمنمه و هی بازم تهاجمی جواب میدم به نظرت رفته رفته درست میشه یا کلا بزنم همه چیو خراب کنم ؟
+باید بگم دقیقا مثل همین رو درک کردم با یکی دعوام شد و هی با خودم گفتم چطور تونست و... و وقتی باهم اشتی کردیم به این فکر کردم که اوه این دیگه مثل قبل نیست
در واقع زمانی که تازه رابطمون رو درست کرده بودیم یکم نسبت به همدیگه بی اعتماد بودیم ولی خب باید بگم شاید بعد از گذشت حدود دو سال هنوز باهاش دوستم و خب رابطمون بد نیست
لازم نیست همچیز رو خراب کنی ، فقط به عنوان کسی که باهاش خاطره داری باهاش دوست بمون( البته این نظر منه)
این آخر هفته فقط استراحت میکنم✅
#کاتیا
+منم امتحانمو میدم و پنج شنبه جمعه رو میخوابم
دونااااا
.....
مثل همیشه مشکلی برام پیش اومده و اولین کاری که کردم اومدم اینجا تا بهت بگممم..چون میدونم خیلیی خوب راهنماییم میکنیی
+ نفس عمیق،استرس* خب بگو سعی میکنم کمک کنم
اگه میخواین پیام هاتون رو با سانسور بذارم توی دیلی حتما بگید
البته بعضی وقتا خودم انجامش میدم
بذارید تا اینجام یچیزی تعریف کنم
من یه دوستی داشتم که واقعا خیلی تاکسیک بود
یعنی اهمیت نمیداد بهم و بعضی وقتا پیش من راجب دوستای دیگش حرف میزد و کلا اینجوری بود
منم یبار بهش گفتم ، دوستیمون برات معنی ای داره؟ اگه نباشم چیزی فرق میکنه؟
و اون خیلی رک بهم گفت نه
منم همونجا بلاکش کردم(حقیقتا خندم میگیره) و چند ماه بعدش توی یه پیامرسان دیگه بهم پیام داد و یه نامه بلند عذرخواهی نوشت