eitaa logo
بیومون چک شد؟ فلوت زن سابق
175 دنبال‌کننده
1.6هزار عکس
159 ویدیو
5 فایل
اینجا محدود شد پس بیاین این طرف https://eitaa.com/hamli36 💫👐🏻
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از دنیای عجیب و زیبای آنی و یوکی
زیاد نمیشیممم
بیومون چک شد؟ فلوت زن سابق
منطقه امن:))) برای احساسات شما
چندتا ناشناس داریم و خب میذارمشون و شما هم اگه حرفی داشتید بگید
با یکی از دوستام دعوا کردم و الان بعد کلی جر و بحث باهاش آشتی کردم ولی دیگه نمیتونم اون وایب قبلی و بهش داشته باشم و نمیتونم مثل قبل باهاش حرف بزنم حس میکنم دشمنمه و هی بازم تهاجمی جواب میدم به نظرت رفته رفته درست میشه یا کلا بزنم همه چیو خراب کنم ؟ +باید بگم دقیقا مثل همین رو درک کردم با یکی دعوام شد و هی با خودم گفتم چطور تونست و... و وقتی باهم اشتی کردیم به این فکر کردم که اوه این دیگه مثل قبل نیست در واقع زمانی که تازه رابطمون رو درست کرده بودیم یکم نسبت به همدیگه بی اعتماد بودیم ولی خب باید بگم شاید بعد از گذشت حدود دو سال هنوز باهاش دوستم و خب رابطمون بد نیست لازم نیست همچیز رو خراب کنی ، فقط به عنوان کسی که باهاش خاطره داری باهاش دوست بمون( البته این نظر منه)
به به سلام دونا جونننن +سلام بر تو
این آخر هفته فقط استراحت میکنم✅ +منم امتحانمو میدم و پنج شنبه جمعه رو میخوابم
منی که یادم افتاد باید کارای عملیه هفته اینده رو انجام بدم:
درد و نفرین
دونااااا ..... مثل همیشه مشکلی برام پیش اومده و اولین کاری که کردم اومدم اینجا تا بهت بگممم..چون میدونم خیلیی خوب راهنماییم میکنیی + نفس عمیق،استرس* خب بگو سعی میکنم کمک کنم
اگه میخواین پیام هاتون رو با سانسور بذارم توی دیلی حتما بگید البته بعضی وقتا خودم انجامش میدم
+خب یه واقعیتی هست که باید بگمش، تو خودت گفتی تو همش ادم بده میشی چرا وقتی کاری نکردی باید مقصر باشی؟ به نظرم باید همین الان بهش پیام بدی و حس واقعیت رو بهش بگی ، همیشه بهتره که به خاطر کاری که کردی ادم بده باشی تا به خاطر کاری که نکردی پس برو بهش بگو و خودتو راحت کن..
بذارید تا اینجام یچیزی تعریف کنم من یه دوستی داشتم که واقعا خیلی تاکسیک بود یعنی اهمیت نمیداد بهم و بعضی وقتا پیش من راجب دوستای دیگش حرف میزد و کلا اینجوری بود منم یبار بهش گفتم ، دوستیمون برات معنی ای داره؟ اگه نباشم چیزی فرق میکنه؟ و اون خیلی رک بهم گفت نه منم همونجا بلاکش کردم(حقیقتا خندم میگیره) و چند ماه بعدش توی یه پیامرسان دیگه بهم پیام داد و یه نامه بلند عذرخواهی نوشت