بیومون چک شد؟ فلوت زن سابق
منطقه امن:))) برای احساسات شما
https:eitaa.com/hamelin/19779 تو اولینپیامی که پینکردی،درباره خودت توضیح دادی..از اون لحاظ عین همیم.رشتمونم..توگرافیکی،مننگارگری.یه جورایی شبیهه:) خوشم اومد ازت
+پیدا کردن یه نفر با سلیقه خودت خیلی چیز باحالیه مگه نه؟
ولی فکر کنم راجب رشتت چیزی نشنیدم
میتونی یکم برامون توضیح بدی؟
دونا میشه یه وی پی ان خوب معرفی کنی که سری بیاد؟
+در واقع برنامه های گوشیم بدون وی پی ان باز میشن ولی برای یه جایی مثل یوتیوب mars گزینه خوبیه بیشتر وقتا
https://eitaa.com/VictoriABlack/5182
اگه اون خریتِ توی گذشته تا الان درحال اتیش زدن زندگیمون باشه چی؟
https://eitaa.com/Amazing_world_Ay/748
بچه ها من با ۱۵-۱۶ سال سن عروسک میخوام
بیومون چک شد؟ فلوت زن سابق
منطقه امن:))) برای احساسات شما
من رشتم کامپیوتره بعد کامپیوتر ندارم:)عالی اصلا فشار چیه
+خب کامپیوتر براتون واقعا چیز مهمیه
فعلا از کارگاه های مدرستون استفاده کن و سعی کن در اولین فرصت یکی تهیه کنی
جین کی از سربازی برمیگرده🥲دلم براش تنگ شودهه
+۱۴۱روز دیگه برمیگرده به کانون گرم فندوم؛)))
بیومون چک شد؟ فلوت زن سابق
https:eitaa.com/hamelin/19779 تو اولینپیامی که پینکردی،درباره خودت توضیح دادی..از اون لحاظ عین همی
تازه فهمیدم نگارگری کدوم رشتست
واقعا رشته کیوت و قشنگیه وایب کلاسیک داره
https:eitaa.com/hamelin/19790 آره اصلا ما بدون کامپیوتر هیچکاری نمیتوانیم بکنیمم..در کارگاههای مدرسمون قفل میشه هرسری و نمیتونم استفاده کنم..مامانم بهم گفته قبل عید برام میخره ولی خب..امیدوارم به حرفش عمل کنه
+اره درِ کارگاه ها قفله ولی وقتی یه تکلیف یا کار عملی داشته باشی میتونی ازشون درخواست کنی که با نظارت خودشون کارتو انجام بدی
منم امیدوارم به زودی صاحب کامپیوتر شی