من واقعا ام وی رو میخوام ببینم و نیمتونم
+خب باید بگم چیز خیلی قشنگی بود و درد داشت پایان امناکی هم داشت
https://eitaa.com/Nova_wold/9796
نووا این توصیفت اینقدر رویایی بود که فکر میکنم مال فیلماست
اون وقتایی که میخوای قوی بودن رو کنار بذاری و به یه نفر بگی حالت خوب نیست ولی بازم یه حسی بهت میگه نه««««
وقتی به یکی پیام میدی تا راجب یه موضوع صحبت کنین ولی پیامت رو پاک میکنی چون نمیخوای اون رو درگیر کنی«««
چجوری همه جا برف و بارونه؟
کرمان اینجوریه که :اگه میتونستم شب هم خورشید میوردم از گرما بسوزید
دوستان عزیز از استان های دیگه از برف لذت ببرید
اره ما که بخیل نیستیم خدا بیشتر بهتون بده اصلا