بیومون چک شد؟ فلوت زن سابق
باید بگم این یه کتاب روانشناسی یا یه کتاب حق نیست این یه بیوگرافیه:)))))
این کات شده؟
دوتا جمله بودد
هدایت شده از دنیای عجیب و زیبای آنی و یوکی
الان فقط چن نفر منو میشناسنㅠㅠ
ام بی تی آیت رو میدی و ویژگی های خودت رو میزنی و دوست پیدا میکنی
اینکه پیام همسایگی رو فور نمیکنم به خاطر اینه که خودم فعلا لیست ندارم
همکلاسیام توی گپ در حال حرف زدن راجب اینکه کلاسای کنکورشون توی اسکای رومه:
من: هه نتتون به چیز رفت
https://eitaa.com/dany_daily/5129
خب اول باید بگم چته
بعد باید بگم نه شیرینی رو باید بدی
هدایت شده از --شیرینی فروشی دانی--
چی چمه اینکه غصه میخورم؟ غصش بخواطر اینه که امروز رفتم ناشناسای مو قرمز و خوندم چون بیکار بودم
بعدش دیدم اوه چخبره چرا الان انقد ساکته اینجا
دوم اینکه باشه شیرینی و میدم کوفت کن تو
ایلین جان ببین
خوندن ناشناسای قبلی شبیه خوندن پیام های قبلیه
همچیز تغییر کرده و خب نمیشه کاریش کرد
و ما چیکار میکنیم در این مورد؟ بله امیدوار میمونیم
پس برای خالی بودن ناشناس هم ناراحت نباش و توکل کن به خدا✔️✔️افرین