همکلاسیام توی گپ در حال حرف زدن راجب اینکه کلاسای کنکورشون توی اسکای رومه:
من: هه نتتون به چیز رفت
https://eitaa.com/dany_daily/5129
خب اول باید بگم چته
بعد باید بگم نه شیرینی رو باید بدی
هدایت شده از --شیرینی فروشی دانی--
چی چمه اینکه غصه میخورم؟ غصش بخواطر اینه که امروز رفتم ناشناسای مو قرمز و خوندم چون بیکار بودم
بعدش دیدم اوه چخبره چرا الان انقد ساکته اینجا
دوم اینکه باشه شیرینی و میدم کوفت کن تو
ایلین جان ببین
خوندن ناشناسای قبلی شبیه خوندن پیام های قبلیه
همچیز تغییر کرده و خب نمیشه کاریش کرد
و ما چیکار میکنیم در این مورد؟ بله امیدوار میمونیم
پس برای خالی بودن ناشناس هم ناراحت نباش و توکل کن به خدا✔️✔️افرین
کسی که دوسش ندارم: (ساده ترین کار ممکن) رو برام انجام میدی؟
من: مگه نوکر گیر اوردی ؟
کسی که ازش خوشم میاد: (سخت ترین کار ممکن) رو برام انجام میدی؟
من: تمام تلاشم و میکنم
وقتی چت میکنم دو حالت دارم:
فقط ویس:(بی حوصله)
فقط پیام: (حالت نرمال)
هدایت شده از --شیرینی فروشی دانی--
بیا به فکر این باشیم با بچه های خودمون بازی کنیم🌚