هدایت شده از 𝖬𝗒 𝗒𝗈𝗎))
https://eitaa.com/hamelin/24981
اینووبتمفقنبقان😭😭
آیلار جدی جدی تو این کار خیلی خوبیا، هم این یکی هم پادکستات خیلی دوست داشتنین وای.😭
هدایت شده از If I never existed again, don't forget me.
راستی دونا جون لایو شد چهارشنبه چه ساعتی؟
درواقع هنوز دودلم برای لایو ولی خب
اگه قرار باشه بگیرم همون چهارشنبه و ساعتش رو هم امروز هماهنگ میکنیم
یه عالمه طراحی دارم و باید دینی بخونم و باب های عربی رو تمرین کنم
چه عجب از این طرفا😔
+ من که تازگیا دیگه دارم تمام تلاشمو میکنم بیام😭
گلوریا میشه توام موقع لایو دونا باشیی؟
+ ام.. احتمالش کمه ولی بهش فکر میکنم