دارم به این فکر میکنم که تو الان میخوری به بدن خودت و میبازییییی
قبلا وقتی یکی میومد میپیچید دورم منم میپیچیدم دور خودم و اون خسته میشد میرفت
بیومون چک شد؟ فلوت زن سابق
منطقه امن:))) برای احساسات شما
چطوری دوناا
+بد نیستم مرسی شما چطوری؟
پس لایو چی شد؟:(
+ ما ساعتی مشخص نکردیم و خب ایده ای نداشتم کِی قراره بیام
بچه ها اگه مشتاق لایوین باید نشون بدین
مثلا وقتی میگم برای ساعت لایو ایده بدین
یچیزی توی ناشناس بگید
واقعا با اینکه نه کسی ایده داد نه چیزی من فقط احساس کردم لایو دنبال کننده زیادی نداره
بهم حق نمیدین؟
اگه بهترین دوستت زیاد از حد حساس باشه و بهت بگه جز من نباید با کس دیگهای دوست باشی و با هیچکسی نباید حرف بزنی واکنشت چیه؟یعنی همش تورو چک کنه و هرچند وقت یه بار بهت گیر بده که تو دوست دیگهای جز منم داری و منو دوست نداری و..
+ اینا دوستای خوبی نیستن و درواقع تاکسیکن
اینکه اهمیت بده خوبه ولی محدود کردن خوب نیست
فقط بهش بگو من یه انسانم و انسان ها به روابط اجتماعی نیاز دارن خب؟