بچه ها اگه مشتاق لایوین باید نشون بدین
مثلا وقتی میگم برای ساعت لایو ایده بدین
یچیزی توی ناشناس بگید
واقعا با اینکه نه کسی ایده داد نه چیزی من فقط احساس کردم لایو دنبال کننده زیادی نداره
بهم حق نمیدین؟
اگه بهترین دوستت زیاد از حد حساس باشه و بهت بگه جز من نباید با کس دیگهای دوست باشی و با هیچکسی نباید حرف بزنی واکنشت چیه؟یعنی همش تورو چک کنه و هرچند وقت یه بار بهت گیر بده که تو دوست دیگهای جز منم داری و منو دوست نداری و..
+ اینا دوستای خوبی نیستن و درواقع تاکسیکن
اینکه اهمیت بده خوبه ولی محدود کردن خوب نیست
فقط بهش بگو من یه انسانم و انسان ها به روابط اجتماعی نیاز دارن خب؟
مگه قرار نبود امروز لایو بزاری دونا
+وای جداً هیچ چیزی رو قطعی نکرده بودم بچه ها**)
دونا حالم بدهه این وسط امتحانای مستمر هم دارن بهم فشار میارنن
+عاح بله درک میکنم و نمیتونم بگم اهمیت نده
فقط بیا صبر کنیم تا تموم شن:*)))
جمعه ساعت ۸ شب اوکی هستین؟
+هشت ممکنه دیر باشه و از اونجایی که روز بعدش مدرسه هست ..
شاید شیش؟