جمعه ساعت ۸ شب اوکی هستین؟
+هشت ممکنه دیر باشه و از اونجایی که روز بعدش مدرسه هست ..
شاید شیش؟
بیومون چک شد؟ فلوت زن سابق
منطقه امن:))) برای احساسات شما
+سلام
خب اگه جدا نمیشده از دوستش و داشته بهت نگاه میکرده ممکنه به خاطر تو بوده باشه ولی میدونی چیه؟ سمتش نرو ، اینآدما فقط خاطرات بد و میارن همراه خودشون
مثل یه غریبه باهاش رفتار کن
یعنی جوری که میتونین هراز گاهی باهم بگید بخندین ولی شبیه دوتا هم مدرسه ای ، درهمین حد
الان یه پیام هیت دیدم توی ناشناس که گلوریا بهش جواب داده بود
و دیدن این ساید گلوریا همتون رو میترسونه✔️✔️