الان یه پیام هیت دیدم توی ناشناس که گلوریا بهش جواب داده بود
و دیدن این ساید گلوریا همتون رو میترسونه✔️✔️
+آدم ها اولش مثل لیوان شیشه ای خالی ان، وآدمای دیگه تصمیم میگیرن که اونا بشکنن ، ترک بخورن یا بدرخشن
+من... فکر میکردم دلم میخواد تا ابد تماشاش کنم ، چشماش ، حالاتش،دستاش، صورتش ، حالا همشون زیبان .
الان دیگه تماشاش نمیکنم
تمام مدت شیفته و محوش شدم