هدایت شده از If I never existed again, don't forget me.
تا میام خوشحال بشم داریم نزدیک نود میشیم یهو تصمیم میگیری برید
هدایت شده از 𝖬𝗒 𝗒𝗈𝗎))
ولی کارای آیلار جدی جدی خیلی تمیزن و مشخصه خیلی اهمیت میده که خوب در بیان
تو این زمینه واقعا باید ازت الگو بگیرم😞
اهمیت زیاد و وسواسی که نسبت بهش دارم باعث شد کلش و پاک کنم و تصمیم بگیرم دوباره بکشمش
الگو گرفتن از من شبیه در اومدن از چاله و انداختن خودت توی چاهه بچه
هدایت شده از If I never existed again, don't forget me.
https://eitaa.com/hamelin/25301
اون دفتره که توش مرحله مرحله کارِِ خیلی جالبه😭
ولی میرسه به یه جایی که دیگه مرحله مرحله نیست و باید خودم بکشمش..
بیومون چک شد؟ فلوت زن سابق
منطقه امن:))) برای احساسات شما
میشه ازت راهنمایی بگیرم؟
+بله چرا که نه
راستش من اصلا اعتماد به نفس ندارم. از ظاهرم و قیافم متنفرم. وقتی میرم مدرسه میبینم چقدر همه خوشگلن حتی با اینکه هیچ آرایشی ندارن. هنوزم ماسک میزنم و میرم بیرون. سعی کردم خودمو تغییر بدم یه تغییر توی ظاهرم بدم اما نشد. هرچی تلاش میکنم بیفایدست هنوزم از خودم بدم میاد.
+خب همه یه بازه زمانی ای رو اینجوری میشن ، کمبود اعتماد به نفس و حس نقص و پوچی .
عادیه و این از مقایسه کردن خودت با دیگران نشات میگیره .
ولی خب میخوام یه سوال ازت بپرسم و اگه بتونی یه جواب منطقی بهم بدی دیگه هیچی نمیگم
چی باعث میشه فکر کنی زیبا نیستی؟
چه معیاری؟ کی اون معیار رو تایین کرده که اینقدر بهش اهمیت میدی؟