هدایت شده از 𝖬𝗒 𝗒𝗈𝗎))
با خودکاره دیگه؟
کلا نقاشی های اینطوری رو خیلی دوست دارمم
بیومون چک شد؟ فلوت زن سابق
منطقه امن:))) برای احساسات شما
احساس میکنم مثل قبل نیستی تغییر کردیی
+تغییر خوب یا بد؟
سوالاتتون رو توی ناشناس بپرسید
و خب نووای عزیز یه سری سوال فرستاد برام که من گلچینشون رو میذارم اینجا و از بین اونا هم میتونین بپرسید
با تشکر
_عکس از ترقوه هات
_هدفت از زندگی چیه؟!
_دوست داری جنسیتت عوض بشه؟
_چی خیلی ناراحتت میکنه؟
_شده به کسی که دوسش نداری بگی دوست دارم؟!
_اگه با خودت رل میزدی سر چی کات میکردی؟!
_اگر دلت بگیره چیکار میکنی؟!
_چه سبک اهنگایی رو گوش میکنی؟!
_زندگی با خانوادت یا دوستات؟!
_لقبی که دوست داری صدات کنن؟!
_شده کسیو پنهانی دوست داشته باشی؟!
_صمیمی ترین فرندتو بگو
_کیوت،دارک یا صافت؟
_تاحالا شده به کراشت اعتراف کنی؟
_نقطه ضعفت چیه؟
_نقطه قوتت؟
_یچیزی راجب خودت که دوست نداری کسی بدونه؟
_در روز با کیا چت میکنی؟
_حس میکنی کسی ازت خوشش میاد؟!
_تاحالا کسی اونقدری ناراحتت کرده که گریه کنی؟
_عشق یا دوست؟
_تاحالا کسیو توی ریل بوسیدی؟
_چند سالته؟
_از کدوم اخلاقم بدت میاد؟
_دختر/پسر ایده الت
_بنظرت اگه یک ماه اف بزنی اولین کسی که نگرانت میشه کیه؟
_تاحالا شده کلا بخوای از مجازی بری؟
_بدترین عادتی که داری؟
_ارزویی که داری؟
_وقتی اعصابت خورد باشه چه چیزی ارومت میکنه؟
_عکس از دستات بده
_با یه ویدیو یا عکس مودتو شرح بده
_معمولا تو کات میکنی یا طرف مقابلت؟
_اگر کاپت بهت بگه بیا کات کنیم ری اکشنت چیه؟
_اسمه چهار تا از اکسات؟
_اینگور بشی چیکار میکنی؟
_با جنبه ترین فردی که میشناسی؟
_زندگی ریل رو ترجیح میدی یا مجازی؟
_اگر کسی بهت بگه روت کراشم ری اکشنت چیه؟
_چه چیزی از طرف مقابلت برات جذاب تره؟
_اگه بخوام باهات باشم باید چیکار کنم؟
_کراش ترین فردی که دیدی؟ نیمش یا ایدیش؟
_قشنگترین حرفی که بهت زده شده؟!
_یه سوال ازمون بپرس
https://eitaa.com/34183836/16086
یادمه یه لاک پشت داشتم که خیلی بزرگ بود ولی به خاطر اینکه تنها بود داشت افسرده میشد
منم رفتم و ولش کردم توی کویر که بره برای خودش به زندگیش برسه
بیومون چک شد؟ فلوت زن سابق
منطقه امن:))) برای احساسات شما
ارههه یعنیاااا فردا لایو نگیری خودمو میکشمم🤣#نئو
+وای نه لطفا خودتو نکش😭😔
https:eitaa.com/hamelin/25319 آرهه فردا دیگه حتما لایو بگیر
..........
https:eitaa.com/hamelin/25319 آرههههه
+عاح چشم چشم
بنظرم ساعت پنج یا شیش لایو رو بگیری خوبه
........
https:eitaa.com/hamelin/25319 ساعت چند؟
+ خب ۵ و ۶ ساعت خوبیه ولی برنامه فردامو چک میکنم و از چند ساعت قبلش حتما بهتون خبر میدم