eitaa logo
بیومون چک شد؟ فلوت زن سابق
175 دنبال‌کننده
1.6هزار عکس
159 ویدیو
5 فایل
اینجا محدود شد پس بیاین این طرف https://eitaa.com/hamli36 💫👐🏻
مشاهده در ایتا
دانلود
نه نه نبود
هدایت شده از 𝖬𝗒 𝗒𝗈𝗎))
با خودکاره دیگه؟ کلا نقاشی های اینطوری رو خیلی دوست دارمم
این چاپه کتابه هنوز نکشیدمش
بیومون چک شد؟ فلوت زن سابق
منطقه امن:))) برای احساسات شما
احساس میکنم مثل قبل نیستی تغییر کردیی +تغییر خوب یا بد؟
خب بچه ها فردا لایو بگیرم؟
سوالاتتون رو توی ناشناس بپرسید و خب نووای عزیز یه سری سوال فرستاد برام که من گلچینشون رو میذارم اینجا و از بین اونا هم میتونین بپرسید با تشکر
_عکس از ترقوه هات _هدفت از زندگی چیه؟! _دوست داری جنسیتت عوض بشه؟ _چی خیلی ناراحتت میکنه؟ _شده به کسی که دوسش نداری بگی دوست دارم؟! _اگه با خودت رل میزدی سر چی کات میکردی؟! _اگر دلت بگیره چیکار میکنی؟! _چه سبک اهنگایی رو گوش میکنی؟! _زندگی با خانوادت یا دوستات؟! _لقبی که دوست داری صدات کنن؟! _شده کسیو پنهانی دوست داشته باشی؟! _صمیمی ترین فرندتو بگو _کیوت،دارک یا صافت؟ _تاحالا شده به کراشت اعتراف کنی؟ _نقطه ضعفت چیه؟ _نقطه قوتت؟ _یچیزی راجب خودت که دوست نداری کسی بدونه؟ _در روز با کیا چت میکنی؟ _حس میکنی کسی ازت خوشش میاد؟! _تاحالا کسی اونقدری ناراحتت کرده که گریه کنی؟ _عشق یا دوست؟ _تاحالا کسیو توی ریل بوسیدی؟ _چند سالته؟ _از کدوم اخلاقم بدت میاد؟ _دختر/پسر ایده الت _بنظرت اگه یک ماه اف بزنی اولین کسی که نگرانت میشه کیه؟ _تاحالا شده کلا بخوای از مجازی بری؟ _بدترین عادتی که داری؟ _ارزویی که داری؟ _وقتی اعصابت خورد باشه چه چیزی ارومت میکنه؟ _عکس از دستات بده _با یه ویدیو یا عکس مودتو شرح بده _معمولا تو کات میکنی یا طرف مقابلت؟ _اگر کاپت بهت بگه بیا کات کنیم ری اکشنت چیه؟ _اسمه چهار تا از اکسات؟ _اینگور بشی چیکار میکنی؟ _با جنبه ترین فردی که میشناسی؟ _زندگی ریل رو ترجیح میدی یا مجازی؟ _اگر کسی بهت بگه روت کراشم ری اکشنت چیه؟ _چه چیزی از طرف مقابلت برات جذاب تره؟ _اگه بخوام باهات باشم باید چیکار کنم؟ _کراش ترین فردی که دیدی؟ نیمش یا ایدیش؟ _قشنگترین حرفی که بهت زده شده؟! _یه سوال ازمون بپرس
https://eitaa.com/34183836/16086 یادمه یه لاک پشت داشتم که خیلی بزرگ بود ولی به خاطر اینکه تنها بود داشت افسرده میشد منم رفتم و ولش کردم توی کویر که بره برای خودش به زندگیش برسه
بیومون چک شد؟ فلوت زن سابق
منطقه امن:))) برای احساسات شما
ارههه یعنیاااا فردا لایو نگیری خودمو میکشمم🤣 +وای نه لطفا خودتو نکش😭😔
https:eitaa.com/hamelin/25319 آرهه فردا دیگه حتما لایو بگیر .......... https:eitaa.com/hamelin/25319 آرههههه +عاح چشم چشم
بنظرم ساعت پنج یا شیش لایو رو بگیری خوبه ........ https:eitaa.com/hamelin/25319 ساعت چند؟ + خب ۵ و ۶ ساعت خوبیه ولی برنامه فردامو چک میکنم و از چند ساعت قبلش حتما بهتون خبر میدم
چون یکمی هم سرم شلوغه (جغرافی و طراحی دارم)