بیومون چک شد؟ فلوت زن سابق
منطقه امن:))) برای احساسات شما
گلوریا هم موقع لایو هست دیگه؟
+بچه ها فکر کنم اینو نمیدونین که گلوری دوست مجازیمه
ولی خب تنها کاری که میتونم بکنم اینه که بگم آنلاین شه اون ساعت*)))
https:eitaa.com/hamelin/25336 به نفعشه که آنلاین بشه اون ساعت
+گلوریا، حواست باشه ایشون تحدیدت کرد
بذارید همین الان بهتون بگم که اگه مختوا کم بیارم لایو یهویی قطع میکنم
میدونی ایتا مثل اینستاگرام نیست یعنی وقتی میخوای کامنت بزاری یک گزینه برای کامنتا نداره .یه گزینه بالای صفحه هست که وقتی اونو بزنی لایو به صورت کوچیک گوشه صفحه برات نشون داده میشه و تو باید پیامهایی که میخوای به عنوان کامنت بنویسی رو توی پیویه من بفرستی و اونا کامنت برای من روی صفحه نمایش لایو نشون داده میشه و فقط من کامنتا رو من میبینم ،بینندهها نمیبیننشون