بذارید همین الان بهتون بگم که اگه مختوا کم بیارم لایو یهویی قطع میکنم
میدونی ایتا مثل اینستاگرام نیست یعنی وقتی میخوای کامنت بزاری یک گزینه برای کامنتا نداره .یه گزینه بالای صفحه هست که وقتی اونو بزنی لایو به صورت کوچیک گوشه صفحه برات نشون داده میشه و تو باید پیامهایی که میخوای به عنوان کامنت بنویسی رو توی پیویه من بفرستی و اونا کامنت برای من روی صفحه نمایش لایو نشون داده میشه و فقط من کامنتا رو من میبینم ،بینندهها نمیبیننشون