میدونی ایتا مثل اینستاگرام نیست یعنی وقتی میخوای کامنت بزاری یک گزینه برای کامنتا نداره .یه گزینه بالای صفحه هست که وقتی اونو بزنی لایو به صورت کوچیک گوشه صفحه برات نشون داده میشه و تو باید پیامهایی که میخوای به عنوان کامنت بنویسی رو توی پیویه من بفرستی و اونا کامنت برای من روی صفحه نمایش لایو نشون داده میشه و فقط من کامنتا رو من میبینم ،بینندهها نمیبیننشون
بیومون چک شد؟ فلوت زن سابق
منطقه امن:))) برای احساسات شما
لایو رو یه ساعتی بذار که همه بتونن شرکت کنن
+منم همین و میخوام فقط مشکل اینه نمیدونم با چه ساعتی اوکی هستین
بیومون چک شد؟ فلوت زن سابق
منطقه امن:))) برای احساسات شما
https:eitaa.com/hamelin/25350چ ساعت شش هفت عصر روز جمعه به طور معمول همه بیرونن شب بذاری شاید همه بتونن شرکت کنن
+بیرونین واقعا؟
جالب میشه اگه خودمم خونه نباشم
وای چمیدونم واقعاا
https:eitaa.com/hamelin/25321 دونا اینارو شماره گذاری کن که طبق شماره بپرسیم
+اگه میشه سوال مورد نظرتونو بنویسید چون اگه قرار باشه با گوشیه خودم پیامارو چک کنم ، خوندن شماره ها و اومدن و چک کردن سوال و برگشتن به لایو باعث میشه متوقف بشه لایو
هدایت شده از --شیرینی فروشی دانی--
فقط تنها مشکل اینه که ما داریم توی دیلی لایو میگیریم بخاطر همین بچه ها اگه بخوام کامنت بزارن باید توی دیلی صحبت کنن به عبارتی اینجا باید گپ بشه😭😂 پس کامنت کنسله