https:eitaa.com/hamelin/25321 دونا اینارو شماره گذاری کن که طبق شماره بپرسیم
+اگه میشه سوال مورد نظرتونو بنویسید چون اگه قرار باشه با گوشیه خودم پیامارو چک کنم ، خوندن شماره ها و اومدن و چک کردن سوال و برگشتن به لایو باعث میشه متوقف بشه لایو
هدایت شده از --شیرینی فروشی دانی--
فقط تنها مشکل اینه که ما داریم توی دیلی لایو میگیریم بخاطر همین بچه ها اگه بخوام کامنت بزارن باید توی دیلی صحبت کنن به عبارتی اینجا باید گپ بشه😭😂 پس کامنت کنسله
پس لایو شد برای فردا ساعت پنج و شیش آره؟قبلش میگی دیگه
+ بله احتمالا به هر حال خبر میدم
هدایت شده از --شیرینی فروشی دانی--
و یه چیز دیگه هم که هست بنظرم ما باید تایم خودمونو با ایلار تنظیم کنیم چون اون بدبخته که میخواد لایو بگیره و ما بیننده ایم اینجا😭😂