هدایت شده از If I never existed again, don't forget me.
اون دوستی که علایق یکسانی دارید و میتونی باهاش دربارش بحث کنید>>>>
هدایت شده از If I never existed again, don't forget me.
بابا قبول نیست من نسخه وب دارم اینا برام نمیاد😭
هدایت شده از If I never existed again, don't forget me.
نه…خیلی چیزا واسم نمیاد ، حتی بعضی پیاماهم پشتیبانی نمیکنه و باز نمیشن
هدایت شده از If I never existed again, don't forget me.
ایتا اکه شعور داشت نسخه IOS میزد مارو اینجور رنج نمیداد