هدایت شده از If I never existed again, don't forget me.
بابا قبول نیست من نسخه وب دارم اینا برام نمیاد😭
هدایت شده از If I never existed again, don't forget me.
نه…خیلی چیزا واسم نمیاد ، حتی بعضی پیاماهم پشتیبانی نمیکنه و باز نمیشن
هدایت شده از If I never existed again, don't forget me.
ایتا اکه شعور داشت نسخه IOS میزد مارو اینجور رنج نمیداد
بیومون چک شد؟ فلوت زن سابق
بارون میخوام بچه ها
بارون اومد و من نفهمیدم....