بچه ها غصشو نخورید مطمعنم یه زمان بهتر براش پیدا میشه که اینقدر عجله ای نباشه و موحتواهای بهتر هم پیدا بشه
ما لایو میخواهیممم
......
اینطور که معلومه لایو افتاد برای تابستون😔
.....
اشککککک یعنی فردا لایو نمیزاریی؟؟😭😭😭
+ یه روزی ، یه شبی ، یه تابستونی ، بهاری ، پاییزی چیزی میگیرم بلاخره
بیومون چک شد؟ فلوت زن سابق
منطقه امن:))) برای احساسات شما
https:eitaa.com/hamelin/25408 هعیی درد و نفرین..
+هی روزگار