https:eitaa.com/hamelin/25393 ولی من داشتم فکر میکردم و سوال طرح میکردم که تو این پیامو دادی😔💔
+اصلا لازم نبود اینقدر به سوال فکر کنی 😭😂
تازه من بمیرم واسه ایلین انقد موحتوا ساخته بود😭
+ اینقدر موحتوا داشت خودش باید لایو میگرفت به خدا
هدایت شده از --شیرینی فروشی دانی--
آیلین فکر کنم فقط ماهیم که نمیریم
https:eitaa.com/hamelin/25430 پس مایی که زحمت کشیدیم چی میشه؟
+من از شما عزیزان تشکر میکنم ولی بیاین حق بدیم به همدیگه
هدایت شده از ڪتابخونــہنـیمہشب