هدایت شده از هر روح، یک ستاره༻
اگه قدم بلند بود نصف مشکلات زندگیم حل میشد
بیومون چک شد؟ فلوت زن سابق
منطقه امن:))) برای احساسات شما
سلام دونا ژووون خوبیییی؟
میای فرند شیم؟ همسنم هستیم...
+سلام ممنون تو خوبی؟
اره چرا که نه
همسایه هایی که میخوان همسایه بمونن لینک این پیامو فور کنن
ببینمشون
فقط لینک لطفا
بیومون چک شد؟ فلوت زن سابق
منطقه امن:))) برای احساسات شما
چنلایی که قبلا همسایه نبودن هم میتونن همسایه بشن؟
+ ببینین ما لیست همسایه نداریم فعلا
پس یعنی به صورت مکتوب همسایه نمیشیم
همسایه شدن برام فقط برای ارتباط با دیگرانه و اصلا آمار برام مهم نیست و البته معمولا فراموش میکنم از همسایه ها حمایت کنم
پس اگر فکر میکنین میخواین با ما در ارتباط باشید ،لینکتون و بذارید توی ناشناس و من طبق وایب ادمینا و دیلی عضو میشم❣