https:eitaa.comhamelin25517 درسته بنظرم ولی خب نمیدونم دست خودم نیست جدی، امیدوارم زندگی تو هم عالی باشه ، #ونسا
+ درک میکنم. کمکم بهش عادت میکنی
ممنونم عزیزم :)❤️
بیومون چک شد؟ فلوت زن سابق
خیلی زشته خیلی
وای😭 هی میومدم میدیدم پیامی نیست دیگه انقد بعدش سرم شلوغ شد به کل یادم رفت
خاک بر سرم😭
به به، گلور جون، چخبرا خوشگله؟
+ سلام سلام 😂😭
ام امروز بد نگذشت راستش
مریض شدم ولی خب حداقل مدرسه نرفتم. فردا هم امتحان شبه نهایی دارم ولی چون زبانه خیالم راحته
دیگه.. امروز فقط ریاضی کار کردم و سازمو تمرین کردم.