و متاسفانه به خاطر حق کپی رایت نمیتونم اون اسمی که تو ذهنمه رو بگم
دارم برای یه آدمایی وقت میذارم که میدونم در کنار خوب بودنشون چقدر میتونن بد باشن..
کسی ویدیو برای نقاشی رندوم داره؟
اگه دارید امکانش هست که برام بفرستیدشون؟
@yoonki
بیومون چک شد؟ فلوت زن سابق
منطقه امن:))) برای احساسات شما
امیدوارم اینو زود ببینی،میتونی توی کفشت یا یه کفش گل بزاری و روی چمن بزاری کفشتو یا اینکه کفشاو بزاری وسط باغچه و جوری گلارو بزاری توش و عکس بگیری که انگار از توی کفشا در اومدن
+ممنون قشنگم بابت ایگنور نکردن و ممنون بابت این ایده قشنگت*))
ولی مشکل کار ما اینه که نباید عکسامون ساختگی باشن
دونا من امتحان یکی از پودمانهای ریاضی رو ۱۱ از ۱۵ شدم.بنظرت نمرم بد شده؟نمیتونم دوباره امتحان بدم و عوضش کنم ولی ناراحتم بخاطرش معلممونم خیلی جدیه اصلا عوضش نمیکنه
+ چی داری میگی
۱۱ از ۱۵ عالیه
بنده پودمان سه ریاضی رو احتمال میدم افتاده باشم✔️
شما به خاطر ۱۱ غصه میخوری؟