https:eitaa.com/hamelin/25697 آخه من تا پارسال همهی نمراتم ۲۰ بود حتی ۱۹ هم نداشتم. برای همین امسال که یکم نمیراتم افت کردن ناراحتم..میدونم امسال دهمم و اومدم دبیرستان واسه همین درسا از سالای پیش سختتره. اما بازم توقع داشتم نمراتم همیشه همینقدر عالی و ۲۰ بمونه..
+میفهمم چی میگی
من پارسال معدلم ۲۰ بود بدون ارفاق
ولی خب دهم ممکنه بعضیا افت داشته باشن و ممکنه یکم طول بکشه تا خودتو بکشی بالا ولی اصلا نگرانش نباش
بیومون چک شد؟ فلوت زن سابق
کفش خودت که بغل کفش مامانبزرگت هست به جاش میتونی این کارو کنی این نشون میده که چقدر سن روی انتخاب ه
فردا بهم میگه نتونستی نیتتو نشون بدی✔️
بیومون چک شد؟ فلوت زن سابق
منطقه امن:))) برای احساسات شما
جواب بعضی از ناشناسارو توی خود سایت میدم از همونجا چک کنید
بیومون چک شد؟ فلوت زن سابق
منطقه امن:))) برای احساسات شما
یه شیپ پارتیمون نشه؟
+نمیدونم والا
بیومون چک شد؟ فلوت زن سابق
فصل دوم عکاسی اینقدر طولانیه که ..وای
عکاسی پرسید ازم
بیومون چک شد؟ فلوت زن سابق
منطقه امن:))) برای احساسات شما
دونا چطورییی
+ممنون تو چطوری؟
خب طبق خواسته هاتون میخوام دوباره شیپ پارتی بذارم
فقط لطفا در صورتی که جنبه شیپ شدن ندارید شرکت نکنید
میاید پی ویه من و کلمه شیپ پارتی رو برام میفرستید
منم طبق وایب بیو/ پروف/ یا هرچیزی با یه اکانت دیگه شیپتون میکنم
جنبه داشته باشید و اگه نمیخواید با اون شخص دوست شید فقط مستقیم بهش بگید اوکی؟