خب طبق خواسته هاتون میخوام دوباره شیپ پارتی بذارم
فقط لطفا در صورتی که جنبه شیپ شدن ندارید شرکت نکنید
میاید پی ویه من و کلمه شیپ پارتی رو برام میفرستید
منم طبق وایب بیو/ پروف/ یا هرچیزی با یه اکانت دیگه شیپتون میکنم
جنبه داشته باشید و اگه نمیخواید با اون شخص دوست شید فقط مستقیم بهش بگید اوکی؟
هدایت شده از فلوت زن هملین؟( بیو
نیتم این بود که بتونین از این راه دوستای جدید پیدا کنین و بدونین دوست پیدا کردن فقط توی گپ و مدرسه نیست
هدایت شده از Daylight :»
اهنگ انتخاب کردن واسه حموم یکی از سخت ترین کارای دنیاست
جداً پستای تلگرامم و به قدری دوس دارم که دلم میخواد همه رو اینجا هم بذارم