باید بگم روز سمی بود.. ظهر پاشدم و یهو رفتم حموم خودم هنوز باورم نمیشه که بلافاصله بعد از بیدار شدن رفتم خواب از سرم نپریده بود.. بعدش کارای بی محتوا کردم آرهه#لیون
+منم روز بی محتوایی داشتم واقعا خیلی بی محتوا
احساس تنهایی نکن
روز پر از کتابی که جاش سرم تو گوشی بود😍
+بعضی وقتا فقط لازمه کاری که باعث میشه احساس راحتی داشته باشی رو انجام بدی
حیحییییی بیا حدس بزن من کیمممم
+اینجور مواقع استرس میگیرم
ولی فکر میکنمممم..
وای
ویولتی ایا؟
اممم خب امروز خیلی الکی بود و زود گذشت تا ظهر خواب بودم بعد ساعت ۵ رفتیم یه مهمونی عصرونه تا ساعت ۸ بعدشم از اون موقع بی هدف توی گوشی میچرخم😔👍🏻#الکسسسسس
+چرا امروز برای همه بی محتوا بوده
منم فردا باید برم مهمونی🚶♀
ولی چرخیدن توی گوشی خوبه»
هایییی دونا خالی(قضیه اینو نمیدونم ولی دوتا خالی گفتنای ویولت رو منم اثر کرد) چخبر خوبی؟ #میکی
+ویولت بهم گفت دخترم و گفتم نسبت به سن منطقی نیست بعد گفت مادربزرگ و لیون گفت دونا مادر بزرگ نیست و
گفت پس دونا خالی صدات میکنم--
خبر خاصی نیست ، خوبممرسی تو چطوری؟
https://eitaa.com/hamelin/2845 جماعت بی محتوااا رو مشاهده میکنیددد #لیون
+😂😔بله
هدایت شده از بیومون چک شد؟ فلوت زن سابق
don't worry
It's okay
"Try Tomorrow"
GN)))))
هدایت شده از نیمو :>
⌗ ENFP
اِیاِناِفپی ها افرادی خوش ذوق و خوش صحبتن.
بهتره باهاشون در نیوفتین چون ور میوفتین*اشاره به اینکه حاضر جوابن*.
خیلی شیطونن.
هرموقع توی ذهنشون میگن پاشو اتاقتو تمیز کن انواع خستگی به سراغشون میاد و اخرشم تمیز نمیکنن.
خیالپرداز و کتابخون هستن و دوست خیالی هم دارن.
دنیایی که توش فیلم و انیمه نباشه واسشون دنیا نیست.
به قدری که برونگرا هستن،به همون قدر هم درونگران.
<--------------☆------------>
کتابخونهیموقرمز؛ "لیون"
فلوت زن هملین~ "دونا"
Nymphology
-اتاق زیر شیروونی؟
~
@Song_Musiic