وای تابستون چقد بد میگذره.. چیکار کنم بنظرت؟ ایده بده
+ کلاس مورد علاقه تو برو..کتاب بخون.. یه سریالی بردار که باهاش بهت خوش بگذره و کلی بخندی( پیشنهاد من: Anne with an e)
یه کار مفید انجام بده.. هر کاری
بیومون چک شد؟ فلوت زن سابق
من نهمم شد ۱۹.۹۸ گودرت + واووووو افرینننننن
منم شدم 20 گودرتتمند ترررر
بیومون چک شد؟ فلوت زن سابق
منم شدم 20 گودرتتمند ترررر
در حق من ناحقی شد واقعا.. معلم ریاضی......اهم
ولی اون ماله نهم بود امسال خیلی کم شدم،خیلی و اینکه معدلم جفتم هست😂🤌🛐
+ فدا سرت.. سر معدل خودتو اذیت نکن
ورتبلسککعییعت ساعت ۴ ک.ل.ا.س دارم هم علوم هم ریاضی و جزوه هام همشون مونده و هیچ کاری هم نکردم و فردا ک.ل.ا.س زبان دارم وقتی امروز ساعت ۷ برگشتم تکالیف زبانم رو مینویسم و دوباره سه شنبه ک.ل.ا.س علوم دارم و فردا برا سه شنبه باید تکالیفم رو بنویسم همراه تکالیف امروزی که ننوشتم که حدود ۱۰۰ صفحه ایی میشه و من واقعا غ.ل.ط کردم امروز تکالیفم رو ننوشتم و نمیدونم چه خ.ا.ک.ی سرم بریزم😭💔 گلوریییی کمک کن تولوخدا
+ یا خداااااا
من جات مردم که :))
کلاس علوم؟ وسط تابستون :)؟
وای دونا بیا بهش روحیه بده من قندخونم افتاد