میدونی معلم ریاضی منم اهمم خدا لعنتش کنه
+ معلم امسال ما واقعا عوضی بود
همه نمره هاشون خیلی کم شده بود
من برای اونایی نگرانم که میخوان ریاضی و تجربی بردارن :))
ایشون چقد شبیه هری استای***ه...
+ کی؟ وای من نمیفهمم چی میگیننن؟
کی شبیه هری استایله؟
https://eitaa.com/hamelin/4485 منم همین طور،میخوام برم تجربی😂😭 الفاتحه مع الصلوات ولی خب زیست رو خیلی دوست دارم...✨
+ علاقه داشته باشی نصف راه و رفتی
منم۲۰ شد معدلم .. ورزشم ۱۹ بود طفلی معاونم باهاش حرف زده راضی شد ۲۰ بده
+ چه معاونای خوبی دارین😔😂
مگه تو دونا تو به شهر نیستین؟تو یه مدرسه نیستین؟
+ الان گریه میکنیم :))
بین من و دونا کیلومتر ها فاصله س :")
https://eitaa.com/catcity/2363
وای مرسییییی))))))
خیلی خوبین شماا
https://eitaa.com/hamelin/4488 آقا لينکش نیومد😂😭 این شبیه هری استایل.زه حالا چرا ناشناس استای*** رو هم سانسور میکنه😐
+ ناشناسمون شیشه میزنه😔😂