هدایت شده از دنیایخیالیِالکس"
امروز میشه گفت تا اینجا بهترین روز تابستونم بود^^
و اینکه خب امروز زیاد اینجا نبودم ولی فردا سعی میکنم بیشتر بیاممم
وقتی یه کار نامتعارف انجام میدی و بعدش حس میکنی همه اتفاقات بدی که افتاده به خاطر کار خودت بوده««««««««««««««««««««