اینجوریه که یه سوال از سر کنجکاوی میپرسن و تو نیازی نداری بپیچونیشون یا حقیقت رو نگی
هدایت شده از دنیایخیالیِالکس"
وای ولی اینکه همیشه منو دونا کمتر از ۲ ساعت باهم فاصله داریم ولی نمیتونیم همو ببینیم ناراحتم میکنه