اگه کسی از نقطه ضعف هات سواستفاده کرد
ناراحت نشو
بشناسش و بذارش کنار
اون فقط یه بزدله
اگه پارت جِی کول توی اهنگ آن ده استریت نبود
قطعا نمیتونستم انشا ترم دومم رو بنویسم
و وقتی به یکی بگی حالت خوب نیست
اون میپرسه چرا؟
بعد تو کاملا سکوت میکنی