هدایت شده از هشتادیای گنگ🏴
ولی واقعا اون یدونه دوستت که به همهی مشکلاتت گوش میده>>>>>
دلم یه ذوقی میخواد که تا صبح خوابم نبره سرش..
از خوشحالی خوابم نبره
نه از ناراحتی و غم !!..
شاید خودت ندونی ، ولی دلیل شادی بعضیا هستی !:)
شایدم ،
دلیل ناراحتیش !..
امیدوارم خدا یه روزی و برای همه ی ما رقم بزنه که از شادی و خوشحالی و ذوق خوابمون نبره :))))
نه از فکر و خیال.!
شب ، دست به گیسوی علی میگیرد
خورشید رخ از روی علی میگیرد
انقدر زدم سنگ علی را بر سینه
سنگ لحد هم بوی علی میگیرد
حیدر حیدر..
حیدر حیدر..
•علی اکبر حائری
یه طوری داشتم گریه میکردم انگار یکی مُرده !..
نمیدونم چم شده:)
چشام درد میکنن 🙂:))