یروزی میرسه که میایم میگیم یادتونه یکی از لایو های حامیمو؟ بغض کرده بود؟ دیدین گذشت؟ الان میخنده🙃💔
#ادامهبدید
اتحاد بریم؟🙂✋🏻
نبینم تو بغض کنیااا ما همیشه...
هواتو داریم همه جا کنارتیم ❤️🩹 : )))) ؛؛؛
#ادامهبده
خدایا تو که همیشه هوای حامیمو داشتی همیشه پشتش بودیـ
میشه الانم هواشو داشته باشی و پشتش باشی