کدوم اهنگ حامو خیلییییی دوستش داری؟
__
همشو ولی یکیو دارم و اینهمه ادم از نظر من یه وایب دیگه داره
خیلیییییییی کانالتو دوست دارمممممم
ایشالا ۱۰۰۰۰۰۰۰۰ تایی بشی سیسی🥹🥹
__
فدات شم
اینهمه آدم چرا قلبمو باید به تو میدادم...
سیسی ادامشو میگی چالشه😂🥺🎀
__
چرا باید بشم عاشق اونی که منو اصلا نمیخوادم
این همه ادم چرا بین این همه ادم من این همه سادم چرا با اینکه میدونم تهش چی میشه باز پایه تو وایسادم
حال تایپ بقیشو ندارم😂
یه بیوگرافی از خودت میدی جیگر🫀
__
آره
من بهار هستم 12 سالمه اهل ملایر هستم تهران زندگی میکنم دوستای مجازیم بیشتر از دوستای حضوریمه و اینکه یه داداش رو مخ دارم متولد یک فروردین سال 94 هستم و اینکه......
سوالی بود بگو