خوش وایبیش منو کشته :)) ☕️
https://eitaa.com/joinchat/41878886Cd349a0fccb
بنده روبیکا ندارم وگرنه حتما عضو میشدم 😭 :)) ☕️
https://rubika.ir/HASSANEINALHELOU1363
ابنُ العراق هم که همتون دارین دیگههه :)) ☕️
https://eitaa.com/h_alhillou
از فن پیجای سید حسنین :)) ☕️
https://eitaa.com/HASSANEINALHELOU1363
هدایت شده از -𝓗𝓪𝓶𝓲𝓷 .
* پایان تقدیمی .
تا ساعت ۲۰ داخل چنل ها قرار میگیره..
( لف بدین راضی نیستیم )