بخدا که دست برتر جنگ رو ما داریم!
بخدا که داغونشون کردیم ولی به شدت سانسور رسانهای میکنن...
برادر من، خواهر من،
حالا دیدین «يَـٰٓأَيُّهَا ٱلَّذِينَ ءَامَنُوٓاْ إِن تَنصُرُواْ ٱللَّهَ يَنصُرۡكُمۡ وَيُثَبِّتۡ أَقۡدَامَكُمۡ» ؟
با اسرائيل وارد جنگ خواهيم شد و عملياتمان را عليه آنها شروع خواهيم كرد. هر كس با ماست؛ بسمالله! هر كس با ما نيست، خداحافظ! ما با ايمانمان مىجنگيم؛ جندالله با ايمانش مىجنگد.
این شب ها یکم بیشتر خودمون
رو با امام حسین(ع) همراه کنیم،
بیشتر خودمون رو نزدیک کنیم
چجوری؟
مثلا تشنه شدی کمتر آب بنوش..
این دهه رو کمتر بخند..
برای ما هم دعا کنید