eitaa logo
Hamin | حامین
548 دنبال‌کننده
15 عکس
7 ویدیو
0 فایل
حواسم نیست که نیستی (عج)
مشاهده در ایتا
دانلود
چنان نابودتان کنیم که انگار اصلا نبوده اید
پناهگاه ما عباس(ع) است
بخدا که دست برتر جنگ رو ما داریم! بخدا که داغونشون کردیم ولی به شدت سانسور رسانه‌ای میکنن... برادر من، خواهر من، حالا دیدین «يَـٰٓأَيُّهَا ٱلَّذِينَ ءَامَنُوٓاْ إِن تَنصُرُواْ ٱللَّهَ يَنصُرۡكُمۡ وَيُثَبِّتۡ أَقۡدَامَكُمۡ» ؟
با اسرائيل وارد جنگ خواهيم شد و عمليات‏مان را عليه آنها شروع خواهيم كرد. هر كس با ماست؛ بسم‏الله! هر كس با ما نيست، خداحافظ! ما با ايمانمان مى‏جنگيم؛ جندالله با ايمانش مى‏جنگد.
حاج احمد متوسلیان کاش بودی
جنگ جنگ همه جانبه هست... مواظب باشید و بیشتر به همه چیز دقت کنید
کور خوندین شیر بچه های حیدری ایران بذارن شما هر غلطی کنید و تمام
شن کویر ایران هم لشگر خداست...
پایان این جنگ ایران میشه برترین قدرت جهانی خواهیم دید
در دنیایی که قلب حسین(ع) را شکستند، هیچ خیری نیست... هیچ خیری نیست...
این شب ها یکم بیشتر خودمون رو با امام حسین(ع) همراه کنیم، بیشتر خودمون رو نزدیک کنیم چجوری؟ مثلا تشنه شدی کمتر آب بنوش.. این دهه رو کمتر بخند.. برای ما هم دعا کنید
آی عباس... آی آی آی...