این شب ها یکم بیشتر خودمون
رو با امام حسین(ع) همراه کنیم،
بیشتر خودمون رو نزدیک کنیم
چجوری؟
مثلا تشنه شدی کمتر آب بنوش..
این دهه رو کمتر بخند..
برای ما هم دعا کنید
حقیقتا دلم گرفته از خیلی چیزا
اما میدونید..
اوج دلگیری از اینه که خیلی از نکات برا مذهبی ها صرفا شده کلمه! در مقام عمل هیچ جایگاهی نداره!
مثلا تبرج... تجمل...
مگه جرئت میکنی به اون خانمی که توی آینه با چادر و آخرین مدل آیفون استوری میذاره و عمداً هم بیشتر از حد مچ دستش پیداست، بگی این کارت تبرجه؟!
چنان گاردی میگیرن و توجیه میکنن که وا مصیبتا..!
یا برعکسش اون آقا پسر...