💐✨السَّلامُ عَلَيْكَ يَا نُورَاللَّهِ الَّذِي يَهْتَدِي بِهِ الْمُهْتَدُونَ✨💐
💠 سلام بر مهدی (عج) ؛
امید و پناه همه ...
🎊میلاد ولی الله الاعظم حضرت حجة بن الحسن عجل الله تعالي فرجه الشريف مبارک باد🎊
@akh_moq_is
هدایت شده از تنهامسیرآرامش 💞
1401.12.05-HaramHazratMasume-AsibhayeTalasghBarayeResidanBeHadaf-32K.mp3
10.46M
🔶 آسیبهای تلاش برای رسیدن به هدف
💥 یک سخنرانی فوق العاده زیبا و مفهومی😊
استاد پناهیان
۵ اسفند ۱۴۰۱
🌷@IslamlifeStyles
🌷فرم آقایان🌷
✅ ازدواج موقت بلند مدت
👨⚕سن؛ ۳۰
👨⚕قد:۱۷۵
👨⚕وزن:۸۸
👨⚕شغل:ازاد و طب سنتی
👨⚕ساکن؟ساوه
👨⚕ماشین؟بله
👨⚕اصالتاً؟ترک
👨⚕مطلقه بافرزند؟بله
👨⚕مطلقه بی فرزند؟بله
👨⚕بیوه با فرزند؟بله
👨⚕بیوه بی فرزند؟بله
👨⚕ازچهشهرهایی؟ساوه مامونیه قم تهران و اطراف
👨⚕فاصلهسنی؟زیاد مهم نیست
#توضیحات.خانم متدین و خوش اخلاق باشن
مهریه توافقی
@alivaliyollahh
احمد:
هدایت شده از 𝓯𝓪𝓽𝓮𝓱𝓲𝓶𝓸𝓱𝓪𝓶𝓶𝓪𝓭𝓽𝓪𝓰𝓱𝓲
...:
#بسم الله الرحمن الرحیم❤
#السلام_علیک_یا_صاحب_الزمان_ادرکنی#
#فرم_مخصوص_ازدواج#موقت
#فرم مخصوص: آقا
اصفهانم
۱_سال تولد# ۱۳۵۸خرداد
۳_سکونت فعلی#اصفهان
۴_قد#۱۷۰
۵_وزن# ۷۰
۶_رنگ پوست# سفید
۷_تحصیلات# فوق لیسانس
۸_شغل# کارمند (فر...)
۹_سابقه ازدواج؟متاهلم
۱۰_نحوه زندگی ( مستقل/ همراه خانواده) : خانواده
۱۱_ مصرف دخانیات: نخیر
۱۲_وضعیت سلامت: سلامت کامل
۱۳_سطح زیبایی:# خوب به بالا
۱۴_تقید به نماز : بله
۱۵_اعتقاد به نظام جمهوری اسلامی؟ بله
۱۶_گرایش سیاسی#نخیر(به سیاست اعتقادی ندارم)
۱۷_نوع پوشش و حجاب برای خانم ها#معمولی(با مانتویی یا چادر که عرف جامعه رعایت بشه.مشکلی ندارم)
۱۸_تعداد اعضای خانواده# ۴
۱۹_وضعیت اقتصادی# متوسط
آیا خونه دارید #خیر
۲۰_همسر مطلقه میپذیرید؟ بله..بستگی به شرایطش داره(سختگیر نیستم)
۲۱_ اختلاف سنی مد نظر با همسر : حدودا ۱۰سال بیشتر نباشه
۲۲_تمایل وصلت با چه شهری# فقط اصفهان
۲۳_نظر شما در رابطه با مهریه ماهیانه چقدر ؟توافقی
💞
۲۷_به صورت مختصر و کلی ویژگی های فردی و روحی را بیان نمایید : بسیار اهل مطالعه ودانستن ..اطلاعات عمومی بالا..برون گرا وشاد وشوخ طبع..متخصص در ایجاد آرامش ورفع نگرانی وانرژی منفی از طرف مقابل..معتقد به چهار چوبهای اعتقادی..
واهل ورزش وطبیعت
۲۸_انتظارات و ملاک های همسر آینده به طور خلاصه: حتما شاد وبرون گرا باشن..زیباییشون خوب به عالی باشه..وضع پوششون مناسب باشه..منفی نگر نباشن
اگر شاغل باشند بهتره
۲۹_نظرتون راجع به ازدواج موقت و تعدد زوجات یا همون چند همسری؟نظری ندارم
_در هفته چقدر وقت میذارید؟ به مقدار مناسب
به صورت مذاکره وتفاهمی
۳۰_آیدی و شماره موبایل تون 👇
تلگرام ایتا،
۰۹۱۳۹۶۴۷۴۰۰
@maesom58
واتساپ همین خط
#صلواتی🌹💛
https://eitaa.com/aleyasi کانال ایتا
#اللهم_عجل_لولیک_الفرج_بحق_زینب_کبری_سلام_الله_علیها.
https://chat.whatsapp.com/K6fwPWzoiSWCN3pSNcv0wo
واتساپ ☝
گروه سوم☝ازدواج همسفر بهشت
فقط در یکی از۴ گروه عضو شوید ظرفیت تکمیل است و امکان باز شدن گروه عملا نیست مطالب ارسالی یکسان است
توجه👇👇
شماره موبایل تون باید توی فرم باشه
مدیریت با خودتون👉
بنده وقتم خیلی کمه 👉
نحوه پر کردن فرم🌹🌹👇👇
فرم رو کپی کنید بعد الصاق رو بزنید و قبل از ارسال پرکنید همین
سلام
اعوذ بالله من الشیطان الرجیم
وَنُرِيدُ أَن نَّمُنَّ عَلَي الَّذِينَ اسْتُضْعِفُوا فِي الْأَرْضِ وَنَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَنَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِينَ (5/قصص)
و ما اراده كرده ايم بر كسانى كه در زمين به ضعف و زبونى كشيده شدند، منّت گذاريم و آنان را پيشوايان و وارثان (روى زمين) قرار دهيم.
كلمه ى «منّت» در اين جا به معناى نعمت بزرگ و با ارزش است، نه منّت زبانى كه بازگو كردن نعمت به قصد تحقير ديگران باشد و مسلّماً كار زشت و ناپسندى است.
شكّى نيست كه هرگاه اراده ى الهى بر تحقّق امرى تعلّق گيرد، آن مسئله قطعاً عملى خواهد شد و هيچ مانعى نمى تواند سدّ راه آن گردد، قرآن مى فرمايد: «انّما أمره اِذا أراد شيئاً أن يقول له كُن فيكون»(14) همانا فرمان اوست كه هرگاه چيزى را اراده كند كه باشد، پس آن چيز خواهد بود و محقّق خواهد شد.
با اين كه همه نعمت ها از جانب خداوند است وبندگان در هر نعمتى رهين منّت او هستند، ليكن او در خصوص چند نعمت، تعبير به منّت فرموده كه طبعاً از اهميّت بالاى آنها حكايت دارد، از جمله:
الف: نعمت اسلام. «كذلك كنتم مِن قبل فمَنّ اللّه عليكم»(15)
ب: نعمت نبوّت. «لقد مَنّ اللّه على المؤمنين اذ بَعثَ فيهم رسولاً»(16)
ج: نعمت هدايت. «بل اللّه يمُنّ عليكم أن هَداكم»(17)
د: نعمت حاكميّت مؤمنان. «و نُريد أن نمُنّ على الّذين استضعفوا فى الارض...»
در روايات بسيار، حضرت مهدى عليه السلام وحكومت آن بزرگوار در آخرالزمان مصداق اتمّ اين آيه معرّفى شده است.(18)
مسئله حاكميّت مستضعفان بر زمين، با عبارات و بيان هاى مختلفى در قرآن آمده است:
الف: «وَعَداللّه الّذين آمنوا منكم و عملوا الصّالحات ليستخلفنّهم فى الارض»(19) خداوند به كسانى كه ايمان آورده و كار شايسته انجام داده اند، وعده ى خلافت در زمين را داده است.
ب: «و لقد أهلكنا القرون من قبلكم لمّا ظلموا ... ثم جعلناكم خلائف فى الارض»(20) بعد از آنكه اقوام ستمگر پيشين را هلاك كرديم... شما را جانشينان زمين قرار داديم.
ج: «انّ الارض يرثها عبادى الصالحون»(21) بندگان صالح، وارث زمين مى شوند.
د: «و أورثنا القوم الّذين كانوا يستضعفون مشارق الارض و مغاربها»(22) ما مستضعفان را وارث شرق و غرب زمين گردانديم.
ه : «لنهلكنّ الظالمين . ولنسكننّكم الارض من بعدهم»(23) ما ستمگران را نابود وبعد از آن شما را ساكن زمين مى گردانيم.
مراد از مستضعفان در اين آيه، با توجّه به مجهول بودن فعل «استضعفوا»، كسانى هستند كه خود در اين امر نقش نداشته و استكبار آنها را به استضعاف كشيده باشد.
-----
14) يس، 82.
15) نساء، 94.
16) آل عمران، 164.
17) حجرات، 17.
18) تفسير كنزالدقايق.
19) نور، 55.
20) يونس، 13 و 14.
21) انبياء، 105.
22) اعراف، 137.
23) ابراهيم، 13 - 14.
- حكومت جهانى مستضعفان و حمايت از مظلومان تاريخ، اراده وخواست الهى است. «نُريد»
- در حكومت خودكامه طاغوتى، نيروهاى كارآمد به ضعف كشانده مى شوند. «استضعفوا»
- آينده از آنِ مستضعفان است. «نجعلهم ائمّة...»
- امامت، همچون بعثت، نعمت ويژه اى است كه خداوند بر مردم منّت مى نهد. در مورد بعثت پيامبر مى فرمايد: «لقد منّ اللّه على المؤمنين اذ بعث فيهم رسولاً»(24) در اين جا مى فرمايد: «نمنّ... نجعلهم ائمّة»
-----
24) آل عمران، 164.
وَلَقَدْ كَتَبْنَا فِي الزَّبُورِ مِن بَعْدِ الذِّكْرِ أَنَّ الْأَرْضَ يَرِثُهَا عِبَادِيَ الصَّالِحُونَ (105/انبیاء)
و همانا در (كتاب آسمانى) زبور (كه) بعد از ذكر، (تورات، نازل شده) نوشتيم كه قطعاً بندگان صالح من وارث زمين خواهند شد.
كلمه ى «زبور» در لغت عرب به معناى هر نوع نوشته و كتاب است. «و كل شى ء فعلوه فى الزبر»(97) ولى به قرينه ى آيه «و آتينا داود زبوراً»(98) به نظر مى رسد كه مراد، كتاب اختصاصى حضرت داود عليه السلام باشد كه در برگيرنده مجموعه ى مناجات ها، نيايش ها واندرزهاى آن حضرت است. اين كتاب بعد از تورات نازل شده ومراد از «ذِكْر» در اين آيه نيز همان تورات است، چنانكه در آيه 48 همين سوره هم گذشت كه تورات، ذكر است. «و لقد آتينا موسى و هارون الفرقان و ضياء و ذكراً للمتقين»
بعضى گفته اند كه منظور از «زبور» در اين آيه، تمام كتب آسمانى و مراد از «ذكر»، قرآن مجيد است و كلمه ى «من بعد» نيز بمعناى «علاوه بر» مى آيد، كه در اين صورت معناى آيه چنين مى شود: ما علاوه بر قرآن، در تمام كتب آسمانى نوشتيم كه وارثان زمين هر آينه بندگان صالح من خواهند بود.
از امام صادق عليه السلام درباره ى زبور و ذكر سؤال شد، حضرت فرمودند: ذكر در نزد خداوند است و زبور كتاب نازل شده بر داود است و همه ى كتاب هاى نازل شده در نزد اهل علم است و آنان ما (اهل بيت) هستيم.(99)
در پنج مورد از زبور «مزامير» حضرت داود كه امروزه جزء كتب عهد قديم بشمار مى رود، شبيه اين تعابير آمده است كه: مردان صالح، وارث زمين خواهند شد. (100)
در روايات متعدّد آمده است كه آن بندگان صالحى كه وارث زمين خواهند شد، ياران حضرت مهدى عليه السلام هستند.(101)
در بعضى روايات مى خوانيم كه اهل بيت پيامبر اسلام عليهم السلام وارثان زمين خواهند شد و افراد بد دوباره زنده خواهند شد.(102)
-----
97) قمر، 52.
98) نساء، 63 و اسراء، 55.
99) كافى، ج 1، ص 225.
100) تفسير نمونه.
101) تفسير نورالثقلين.
102) تفسير قمى، ج 2، ص 297.