eitaa logo
Hamodi.ir
19هزار دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
2هزار ویدیو
7 فایل
یه کُرد انقلابی سرباز امام خامنه‌ای ارتباط با ادمین 👇🏻 @mfm5013
مشاهده در ایتا
دانلود
رسانه‌ها: 🔹 صدای ۴ انفجار در شهر سیریک در جنوب‌شرق ایران شنیده شده است. 🔹 همزمان گزارش‌هایی از پرواز پهپادها بر فراز جزیره قشم منتشر شده است. 🔹 تاکنون مقام‌های رسمی جزئیاتی درباره علت این انفجارها و ماهیت پرواز پهپادها اعلام نکرده‌اند. حمودی(اخبار جنگ) https://eitaa.com/hamodi313
آمریکا حمله به سیریک ایران را تایید کرد. حمودی(اخبار جنگ) https://eitaa.com/hamodi313
انفجار جدید در قشم حمودی(اخبار جنگ) https://eitaa.com/hamodi313
یک مقام آمریکایی: 🔹 حملات آمریکا در ایران همچنان ادامه دارد. حمودی(اخبار جنگ) https://eitaa.com/hamodi313
تلویزیون ایران: 🔹 اصابت موشک‌های آمریکایی به جزیره قشم را تأیید کرد. سنتکام: 🔹 آمریکا حملات جدیدی در ایران انجام داده است. 🔹 اهداف اعلام‌شده شامل زیرساخت‌های مراقبت نظامی، سامانه‌های ارتباطی، مواضع پدافند هوایی و مراکز نگهداری پهپادها بوده است. 🔹 همزمان انفجارهای تازه‌ای در شهر سیریک گزارش شده است. 🔹 یک مقام آمریکایی می‌گوید این حمله، گسترده‌تر از حمله شب گذشته بوده است. حمودی(اخبار جنگ) https://eitaa.com/hamodi313
گزارشات مردمی از شهرستان بندرلنگه حاکی از آن است که صدای چندین انفجار در شهرهای بندرلنگه و بندرکنگ شنیده شده حمودی(اخبار جنگ) https://eitaa.com/hamodi313
میگم تیم مذاکره‌کننده دقیقاً تا کِی می‌خواد بین حملات نظامی آمریکا و میز مذاکره جمع ببنده؟ طرف مقابل یک روز تهدید می‌کنه، یک روز به ایران توهین می‌کنه، یک روز از آزاد نکردن دارایی‌های ایران حرف می‌زنه و حالا هم از حمله نظامی در تنگه هرمز. اگر قرار باشه پاسخ همه این‌ها فقط ادامه مذاکرات باشه، آمریکا چرا باید رفتارش رو تغییر بده؟ مذاکره وقتی ارزش داره که ابزار گرفتن حق ملت باشه، نه اینکه دشمن هم حمله کنه، هم تهدید کنه، هم امتیاز بگیره و در نهایت باز هم مذاکره ادامه پیدا کنه. این مسیر، بیش از هر چیز، طرف مقابل را به فشار بیشتر تشویق می‌کند. حمودی(اخبار جنگ) https://eitaa.com/hamodi313
یک مقام نظامی آمریکایی: 🔹 حملات امشب آمریکا علیه اهداف ایرانی به پایان رسیده است. حمودی(اخبار جنگ) https://eitaa.com/hamodi313
دیگه با این اخبار حملات امشب، بحث از «نقض احتمالی تفاهم» گذشته؛ آمریکا رسماً وارد فاز حمله مستقیم و گسترده‌تر به خاک ایران شده است. وقتی تلویزیون ایران اصابت موشک به قشم را تأیید می‌کند و خود سنتکام هم از حملات جدید حرف می‌زند، ادامه هر مدل گفت‌وگوی فنی در سوئیس عملاً چه معنایی دارد؟ طرف مقابل همزمان هم خاک ایران را می‌زند، هم از مذاکره حرف می‌زند، هم می‌خواهد تعهد بگیرد. اینجا دیگر توقف مذاکرات حداقل واکنش است؛ اگر حمله مستقیم آمریکا هزینه جدی نداشته باشد، دشمن به این جمع‌بندی می‌رسد که می‌تواند با موشک فشار بیاورد و پشت میز مذاکره امتیاز بگیرد. حمودی(اخبار جنگ) https://eitaa.com/hamodi313
یک مقام آمریکایی درباره علت حمله دوباره به همان اهداف در ایران: 🔹 ایران از زمان پایان حملات آمریکا در ۷ آوریل، سامانه‌های پدافند هوایی و موشکی خود را در امتداد تنگه هرمز بازسازی کرده بود. حمودی(اخبار جنگ) https://eitaa.com/hamodi313
Hamodi.ir
یک مقام آمریکایی درباره علت حمله دوباره به همان اهداف در ایران: 🔹 ایران از زمان پایان حملات آمریکا
آمریکا رسماً اعتراف می‌کنه که هدفش فقط واکنش به یک حادثه نبوده؛ هر زمان ایران توان دفاعی خودش رو بازسازی کنه، دوباره حمله می‌کنه. این دقیقاً همون سؤالیه که تیم مذاکره‌کننده باید بهش پاسخ بده؛ وقتی طرف مقابل اصلِ توان دفاعی ایران رو هدف گرفته و همزمان مذاکره هم می‌کنه، ادامه گفت‌وگو بدون هزینه‌مند کردن این رفتار چه پیامی به آمریکا می‌ده؟ اگر هر بار ایران پدافندش را تقویت کند با حمله مواجه شود، اما مذاکرات همچنان ادامه داشته باشد، طرف مقابل به این نتیجه می‌رسد که می‌تواند هم حمله کند، هم شرط بگذارد و هم امتیاز بگیرد. حمودی(اخبار جنگ) https://eitaa.com/hamodi313