eitaa logo
همراهان اجتماعی ری
193 دنبال‌کننده
33.9هزار عکس
4.5هزار ویدیو
202 فایل
hamrahan rey ارتباط با مدیر: @Ejtemaerey1 ارتباط با ادمین:
مشاهده در ایتا
دانلود
من مطمئن هستݦ چشمے که بࢪ نگاھ حـــــࢪام عادت ڪند❗️ خیلے چیزها ࢪا از دسٺ مے‌دهـد...🔚 📚
استقلال و مسئولیت داشتن به رشد تاب‌آوری در فرزندان کمک می‌کند. به کودکتان مطابق با سنش مسئولیت بدهید و او را برای انجام درست مسئولیت‌هایش تشویق کنید. به فرزندانتان سرویس بیش از حد ندهید و اجازه دهید تا آنجا که می‌تواند در انجام کارهایش استقلال داشته باشد. حمایت افراطی از کودکان، آنان را ضعیف و شکننده خواهد کرد. یک مهارت اساسی که به رشد تاب‌آوری در فرزندان کمک می‌کند، حل مسئله است و از همان دورهٔ کودکی، وقتی فرزندانتان با مشکلات حتی جزئی مواجه می‌شوند، به جای اینکه سریع مشکل را برای او حل کنید، سعی کنید با او گفتگو کنید و از او بخواهید در مورد روش‌های حل مسئله‌ای که به ذهنش می‌رسد، صحبت کند.
⚠️تذکر رهبر انقلاب به مسئولین پیرامون بحران جمعیت ... مسئله‌ی ، تکثیر اولاد در جامعه مطرح شد، خب مسئولین هم همراهی کردند، کردند؛ من می‌شنوم در گوشه و کنار، بر آن عمل می کنند. این چیزی است که غربی‌ها میخواهند؛ غربی‌ها با افزایش عدد مسلمانها مخالفند، با افزایش عدد ملّتی که جوانهایش میتوانند در عرصه ظاهر بشوند و کشور را به اوج برسانند، معلوم است که مخالفند. ما نباید کار را جوری پیش ببریم که مقصود آنها عملی بشود؛ باید جوری حرکت بکنید که تأمین بشود، این وظیفه‌ی ما است، ما این است. «بیانات مقام معظم رهبری در دیدار مداحان اهل‌بیت علیهم‌السلام، ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ »
خشم کودک کودک خشمگین را به حال خود رها نکنید، خشم او را خنثی کنید 1. با بیانی ساده با کودک خشمگین خود صحبت کرده و از او بخواهید درباره چیزی که موجب عصبانیتش شده حرف بزند مثلا بگوید: به نظر عصبانی می‌آیی؟ مثل اینکه دوستت مداد تو را برداشته؟ 2. احساساتش را تأیید کنید. مثلا بگویید: من هم اگر جای تو بودم عصبانی می‌شدم 3. برایش توضیح دهید که ضربه زدن یا کارهایی شبیه آن راه درستی برای غلبه بر خشم و عصبانیت نیست 4. از او بپرسید: فکر می‌کنی حالا که این کار را انجام دادی، دیگران و به خصوص دوستی که علیه او موضع گرفتی درباره تو چطور فکر می‌کنند؟ 5. عواقبی برای کار اشتباهش در نظر بگیرید، مثلا کمی از امتیازاتی که برایش در نظر می‌گرفتید کم کنید 6. زمانی که کودک آرامش خود را پیدا کرد او را به عذرخواهی از دوستش تشویق کنید.
توزیع 100 پرس غذا در بین نیازمندان محله در شب ولادت جوادالائمه (ع)
غبارروبی مزار شهدا و زیارت امامزاده عبدالله (ع) در دهه فجر توسط خواهران پایگاه
🔹می گفت:« آخه چرا به خاطر چند تا مرد مریض ما باید خودمون را از زیبا بودن محروم کنیم و فشار و سختی حجاب رو تحمل کنیم؟» 🔹گفتم:« مگه چه تعدادی از مردهای جامعه مون ذاتاً مریض دل هستند؟که بخاطر اون ها ما تو جامعه حجاب و حیا داشته باشیم؟ می‌دونی! یکی از نتایج حجاب داشتن این هست که مردهای نجیب و عفیف جامعه مون پاک بمونند ☺️ 🗣به قول روانشناس معروف :* 🔒قفل‌ها برای دزدها زده نمی‌شوند❗️ 🔐قفل‌ها زده می‌شوند تا انسان‌های درستکار، درستکار بمانند‌❗️ *پروفسور دن اریلی dan Ariely استاد روانشناسی و رفتاری اقتصاد در دانشگاه دوک و از بنیانگذاران رفتارشناسی اجتماعی اقتصادی
تربیت پذیر بودن کودک بستگی به میزان محبتی دارد که از والدین می گیرد اگر کودک نداند دوستش دارید، در مقابل تنبیه طغیان می کند. وظیفه ما این است کاری کنیم که فرزندمان بداند دوستش داریم.
✨امام جواد علیه السلام فرمودند: «هر كه به خواستگارى دختر شما آید و به و و او مطمئن مى باشید با او موافقت كنید وگرنه شما سبب فتنه و فساد بزرگى در روى زمین خواهید شد. » 📚تهذيب الا حكام، ج ۷، ص ۳۹۶ 🌺 ولادت باسعادت امام جواد علیه السلام مبارک باد.
اهدای کتاب زندگینامه شهدا و پیکسل به فعالان فرهنگی پایگاه (س)
🌹حضرت امیرالمومنین علی علیه‌السلام: 💠هر مؤمنى واجد چهار خصلت باشد خداوند او را در بلندترين غرفه‌هاى عزّت وشرف بهشت جاى مى‌دهد: ۱-كسى كه يتيمى را پناه دهد ومراقب احوال او باشد وبرايش پدرى كند، ۲-كسى كه بر شخص ضعيف ودل‌شكسته‌اى رحم كند واو را يارى دهد وعهده‌دار كارهاى وى شود، ۳-كسى كه هزينه زندگى پدر ومادر (ازكارافتاده‌اش) را بدهد وبا آنها مدارا كند وبه ايشان نيكى نمايد وهرگز آنها را آزرده‌خاطر نسازد، ۴-كسى كه خادم خود را يارى كند وبا او تندى نكند ودر مورد وظايفش به او كمك كند وكارى كه بر او دشوار است به عهده‌اش نگذارد. 📚ثواب الأعمال،ص۱۶۱ 🔶
غبارروبی گلزارشهدادربهشت زهرا وحضوردرحرم امام خمینی (ره)وتجدیدمیثاق باآرمانهای امام ورهبری در دهه فجر
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🛑در دنیای امروز که شبیخون فرهنگی علیه خانواده خط اول رسانه‌‌ هست، مسئولان باید بیش از همیشه به این خواسته‌ی مقام معظم رهبری جامع عمل بپوشانند 🔺 یعنی همت مسئولین برای تحقق ازدواج آسان و آسان 🔺 یعنی مطالبه‌ی مردم برای تحقق این امر
کمک مومنانه به ۲۰ خانوار ایام الله دهه فجر ۱۴۰۰ _خواهرم ۳۶۰_میقات    ╭┅┅┅┅❀🍃🌼🍃❀┅┅┅┅╮ ╰┅┅┅┅❀🍃🌼🍃❀┅┅┅┅╯
برگزاری کارگاه تحکیم بنیان خانواده همراه با مشاوره فردی سخنران :حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا منصوری و سرکار خانم دکتر ذریه سه شنبه :1400/11/19 (س)
🍃واکنش و نحوه ی برخورد والدین با دوست خیالی کودک 🔸 زندگی واقعی را برای او جذاب کنید دوست خیالی داشتن به‌نوعی شرایط سرگرم‌کننده‌ای برای برخی از لحظات کودک فراهم می‌کند، اما مسلما هیچ‌کس دوست ندارد که زندگی تخیلی کودکش، جذاب‌تر از زندگی واقعی او شود. بنابراین با کودک‌تان بازی‌های تفریحی و شاد انجام بدهید و از او بخواهید که با دوستان واقعی و خواهر و برادرش بازی کند. او را به مکان‌های تفریحی مختلف (مانند پارک، موزه و کتابخانه) ببرید و سعی کنید با کودکان هم‌سن خود آشنا شود. هرقدر کودک‌تان تجربه‌های جدیدی در دنیای واقعی داشته باشد، زودتر با دوست خیالی خود خداحافظی می‌کند.
توزیع 15 بسته معیشتی شامل (مرغ، ماکارانی و گوشت) در بین نیازمندان به مناسبت دهه فجر (ص)
⛓♥ امام باقر علیه السلام: گرامى ترين شما نزد خدا، كسى است كه بيشتر به همسر خود احترام بگذارد(:💡 _وسایل‌الشیعه‌ج‌21 ،‌ص311
آتش زدن نماد شیطانی و پرچم آمریکا و اسرائیل توسط بسیجیان پایگاه شهید همت 🗓زمان: ٢٢ بهمن ماه ۱۴۰۰ قدردانی و خداقوت به 🇮🇷 حوزه مقاومت بسیج ۳۶۱صادق آل محمد علیه السلام
بچه‌ های کند دست پرورده والدینی هستند که همیشه عجله دارند. 💠گاه بدون آن که بدانیم به فرزندمان اضطراب و استرس وارد می کنیم و در انتها از بیقراری او متعجب می شویم : ◻️ « زود باش كار دارم»، ◻️ «زود بگو باید برم» ◻️ «بدو دیرم شده» و...استرس را در جان كودك می نشاند. 📌 این وظیفه والدين است كه زمان را طوری تنظیم كنید كه مجبور به عجله كردن نباشند.
32.37M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🇮🇷 فیلم پخش زنده اجرای گروه سرود "ری نوا" در شبکه قرآن و معارف سیما ➕در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی 🗓 ۲۲ بهمن ماه ۱۴۰۰ http://m.aparat.com/v/HW5pv 🇮🇷مدیریت فرهنگی هنری حوزه ۳۶۱صادق آل محمد(ع)
🔺آماده باش و فراخوان دسته رزمی گردان پایگاه، حضور و انسجام در مقر پایگاه توسط بسیجیان پایگاه شهید رمضانی نسب در شب ۲۲ بهمن 🗓 زمان:پنج‌شنبه تاریخ ۱۴۰۰/۱۱/۲۱ 🇮🇷مدیریت عملیات حوزه ۳۶۱صادق آل محمد(ع)
🌷 💕در یک زندگی ایده آل زن و مرد در کنار یکدیگر هستند نه رو در رو و رقیب یکدیگر، بلکه رفیق هم هستند و واکنش منفی از خود نشان نمی دهند. چنانچه همسرتان با رفتار و گفتارش باعث ناراحتی شما شد او را ببخشید هرگاه اختلافی به وجود آمد گذشته ها را به رخش نکشید، به خصوص اگر اظهار پشیمانی کرد.
قرائت دعای ندبه به عشق امام زمان عج در مسجد ولیعصر به صرف صبحانه 🗓زمان: ٢٢ بهمن ماه ۱۴۰۰ قدردانی و خداقوت به 🇮🇷 حوزه مقاومت بسیج ۳۶۱صادق آل محمد علیه السلام