"مامِ پر دردِ وطن مادری شیر زن است
قلب من، خانه من،خانه زخم به تن،
خسته ام از جانی که گرفتار تن است"
4.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
واقیعت اینه که الآن خودمم رمق حرفهای انگیزشی رو ندارم
فقط خواستم بگم
اگه الآن حالتون خوب نیست..اگه احساس فرسودگی و نا امیدی می کنید..اگه خسته این و نگرانین
طبیعیه
منم همین طورم بقیه هم همین طور!
شرایط نرمال نیست
نمیشه همون کارایی رو کرد که قبلا انجام میدادیم
ولی عیبی نداره
همین جاهاست که درونمون قوت خودشو کم کم نشون میده. کوچیک ترین کاری که از دستمون برمیاد رو انجام بدیم واسه اینکه اوضاع سخت تر نشه و بتونیم منتظر اتفاقات خوبی که قراره رقم بخوره بمونیم. امید از دل نا امیدیه و ما از پسش بر میایم✨