+رفتم دو تا جانا خریدم
_بله؟جانا دیگه چیه؟
میوه رو قاچ میکنه و نشونم میده*
+ این جانا عه
_وا..پسر که نباید انقدر ادایی باشه..جانا خیلی لوسههه
+😐لات های زیر دیپلم هم به این میگن جانا. چرا میخندی نامرد
_ما به این میگیم شاه پسند
+آهاااان😀اونوقت شاه پسند ادایی تر نیست؟
_نخیرم. شاه پسند اسم باشکوهیه ولی جانا لوسه