eitaa logo
حَنّانِ مَهدی
10.1هزار دنبال‌کننده
759 عکس
1.9هزار ویدیو
1 فایل
حَنان(یکی ازاسمای خدا و به معنای رحیم:مهربان است) کپی ؟ مشکلی نیست > کلیپ‌های کوتاه مهدوی > برای دل‌هایی که هنوز منتظرن ✨️❤️
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
••💚🌼•• ❤️سلام امام زمانم❤️                         مولای‌من...                                     كی می‌شود از خاك پای تو بوسه گیرم كی می‌شود دورت بـگـــردم و بمیرم العجل مولای غریبم 🥀 اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج✨ 🌼
یک 🔸️یکی از که همواره به شاگردان خود توصیه می نمودند، بیداری در بین الطلوعین بود است. 🔸️همه عرفا و بزرگان می فرمودند و می فرمایند که ما هرچه داریم از ، و الطلوعین است. 🌱بین الطلوعین فاصله زمانی میان اذان صبح تا طلوع آفتاب است. 🔸️علامه حسن زاده آملی ره می فرمودند: در بین الطلوعین آثار و فواید بیشماری است که اگر کسی در این وقت بیدار نباشد، این برکات اصلا شامل حالش نمی شود. 🌷https://eitaa.com/hanan111
پنج شنبه است فاتحه ای بفرستیم... برای تمام آنهایی که دربین ما نیستند ولی دعاهایشان هنوز کارگشاست... و یادشان همیشه با ماست روحشان شاد🖤
1.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
‏• این دنیا ارزش اینهمه غصه خوردن نداره.. 🌸🌸🌸🌸🌸 https://eitaa.com/hanan111
خانومش پرسید: به چی فکر میکنی؟! رجایی گفت: امروز نمازِ اول وقتم عقب افتاد فکر میکنم گیر کارم کجا بود..! 🕊🌹 ‌ ‌         ‌       ‌ ╭┈─────「🤍🌿」 ╰─┈➤https://eitaa.com/hanan111
11.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آروم آروم می‌زارم من صورت روی صورت ماهت/دعا کن جون بدم اینجا بیاد بابا به همراهت💔 🎥گوشه ای از تشییع جنازه شهید محمد حسن نائینی در کاشان 🛡کاشونیها رسانه مردم کاشان 👇 🗣 @kashoniha 🗣 @kashoniha
حَنّانِ مَهدی
آروم آروم می‌زارم من صورت روی صورت ماهت/دعا کن جون بدم اینجا بیاد بابا به همراهت💔 🎥گوشه ای از تشییع
شادی روح محمدحسن نائینی که چندروز پیش شهیدشدن وامروزدرکاشان به خاک سپرده شدن فاتحه و صلواتی بفرستیم ان شاءالله روزقیامت مارا هم شفاعت کنه🖤😔 شهیدامنیت
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
بریم نماز التماس دعا😊🤲🏻
●بعد از نماز با دستش تسبیحات فاطمه زهرا (س) را می گفت. هنگام ذکر هم انگشت هایش را فشار می داد و در جواب چرایی این کار می گفت بندهای انگشت هایم را فشار می دهم تا یادشان بماند در قیامت گواهی دهند که با این دست ذکر خدا را گفته ام. ● از غیبت بیزار بود و اگر در مجلسی غیبت می شد سعی می کرد مجلس را ترک کند. همیشه به من می گفت: «دلم می خواهد در منزل ما غیبت نباشد تا خدا و ائمه اطهار به خانه و زندگی ما جور دیگری نگاه کنند.»