☀"امام زمان (عج):
«یادم کردی یادت کردم »
🖌آیت الله عبدالقائم شوشترى که مدتى امام جمعه شاهین شهر اصفهان بود،
مىگفت : ↪️
که در مسجد مقدّس جمکران، نماز امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و نماز تحیّت را خواندم،
بعد در حیاط مسجد، زیر آسمان دو رکعت نماز استغاثه به صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه را خواندم . و بعد از نماز دعاى
«سلام الله الکامل التام…»
را زمزمه کردم و همواره یاد مولاى عزیزم بودم.
🏡به منزل آمدم و استراحت کردم،
در عالم رؤیا روى پلى کنار حرم حضرت معصومه (سلام الله علیها) حضرت بقیه الله الاعظم روحى فداه را مشاهده کردم،
حضرت رو به من کردند
وبا انگشت به سینه من زدند و فرمودند:
«یادم کردى یادت کردم»🌱🤍
خیلی این جمله زیباست« یادم کردی یادت کردم»🥹♥️
یعنی وقتی شما به حضرت توجه می کنید؛ حضرت هم به شما توجه می کنند، این فضیلت والا را از دست ندهیم.
حالا چه فضیلتی ما بالاتر از تبلیغ غدیر، که مهدی وارث غدیر داریم.
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
🌷🌷🌷🌷🌷🌷
🌷🌷🌷🌷🌷
🌷🌷🌷
👇
با نشر کتیبه «دعای معرفت در عصر غیبت » در ثواب تبلیغ غدیر سهیم باشید
📡حداقل برای☝️نفر ارسال کنید.
┅┅┅┅┄❅[﷽]❅┄┅┅┅┅
السَلامُ عَلیکَ یاصاحِبَ العَصرِوالزَمان…
روحی وَاَرواحُ العالَمین لِتُرابِ مَقدَمِهِ الفِداء
💠 مهدویت وَالْوِتْرَ الْمَوْتُور
🆔 @valvetralmaotor
16M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 ماجرای لاتی که نمازشب خوان شد...!
حجت الاسلام دکتر عالی
═ೋ❅🖋☕️❅ೋ═
#اَلَّلهُمعجِّللِوَلیِڪَالفرَج»
•••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈
https://eitaa.com/hanan111
9.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
چقدر خوبه انسان روزش رو سلام بر #امام_زمان آغاز کنه
➖➖➖➖➖➖➖
🆔 خشنودی آقا
امام زمان عج
صلوات
💚💚💚
https://eitaa.com/hanan111
10.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🟣 بهترین دستورالعمل برای درمان صفت خطرناک حسادت!
🎙استاد_پناهیان
🌻🌻🌻🌻
https://eitaa.com/hanan111
🔴 ویژگیهای اخلاقی منتظران
🔵 پرهیز از گناه حسادت
🌕 حسادت در روایات :
🔺 سه خصلت آفت دینند: حسد، خودپسندی و فخرفروشی به دیگران.
🔺 حسد، بزرگترین دام شیطان است!
🔺 تا میتوانید امور و خواستههای خود را از دیگران کتمان بدارید که هر صاحب نعمتی (همواره) مورد رشک و حسادت دیگران است.
🔺 آدم حسود هیچگاه در زندگی راحتی ندارد.
🔺 برای آدم حسود، همان حسادت برای (هلاكت) او كافیست!
🔺 اصل و مَنشأ حَسَد از کوردلی و ناسپاسی الطاف الهی است که این خود، دو بال کفر و بیدینی به شمار میروند.
🔺 حسد، حَسَنات انسان را نابود میکند و بُغض و دشمنیها را باعث میگردد.
🔺کسی که قلبی متقی و پرهیزگار دارد حسد بدان راه ندارد.
🔺 کسی که به یک مؤمن حسودی کند ایمان خود را مانند نمک که در آب حل میشود به کلی از دست داده است!
🔺آدم حسود همیشه حسرت و اندوهش زیاد و گناهانش مضاعف است!
🔺 برحذر باش و از حسادت شدیداً بپرهیز و این را بدان که اثر آن تنها در خودت آشکار میشود و اثری در دشمنت نخواهد داشت.
https://eitaa.com/hanan111
1.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ـــــ ـ 🤍
الحمدالله امام رضا داریم؛
چهارشنبه های امام رضایی
پیام نماز به تو، نوجوان عزیز:
سلام به تو که این روزا کلی کار و فکر داری! 😊 من نمازَم، همون فرصت ویژهای که خدای مهربون هر روز پنج بار بهت میده تا:
🔹 یه نفس آروم از این شلوغیها بکشی
🔹 با خالقِت راحت حرف بزنی
🔹 انرژیت رو تازه کنی
اما میدونی چرا بعضیها منو دوست ندارن؟ 🤔
- فکر میکنن من یه تکلیف خشک و خستهکنندهام (درحالی که من مثل یه چتر نجاتم!)
- گاهی اونقدر غرق بازی و کارای خودشون میشن که یادشون میره من منتظرشونم 😢
- با عجله و بیحوصله میخوننم، انگار میخوان از دستم فرار کنن!
هشدار! اینطوری ضرر میکنی:
⚠️ دلت سنگین میشه (حتی ممکنه خودت هم نفهمی!)
⚠️ قرآن میگه: "وای به حال نماز فراموشکارها!" (سوره ماعون)
⚠️ پیامبر(ص) فرمودن: "اگه منو دوست داری، با نمازت بهم ثابت کن!"
پیشنهاد من به تو:
💡 اول وقت بیا سراغم (مثل یه قرار مهم با بهترین دوست!)
💡 یه گوشهی آروم انتخاب کن و فقط با خدا گپ بزن
💡 نماز جماعتم که بری فوق العاده میشه
یادت باشه:
من نردبان آسمونیِ توام! 🪜 هرچقدر با من صمیمیتر بشی، **قلبت سبکتر و زندگیت قشنگتر میشه!
حالا تصمیم با خودته...
امروز میخوای منو کاملتر و باحالتر از دیروز بخونی؟ 🤗
📲 پیام پایانی:
_"خدایا! کمکم کن نمازم رو مثل یه هدیهی روزانه ببینم، نه یه وظیفهی سخت!"_ ✨
#نماز_نوجوانانه😊