eitaa logo
⸤ حنـٰـآن | 𝙷𝙰𝙽𝙰𝙽 ⸣
1.3هزار دنبال‌کننده
64 عکس
42 ویدیو
2 فایل
- آن طور زندگی کن که مرگ مزاحم زندگی تو نباشد و آن گونه بمیر که زندگی ساز باشد! کُپی؟ کاملا آزاد ، به همراه ذکر ۵ صلوات هدیه به #امام_زمان ‌جایی برای شنیدنِ حرفاتون ! https://harfeto.timefriend.net/16985003578016
مشاهده در ایتا
دانلود
تکلیف‌ماهایی‌که‌سیم‌خاردارهای‌ِ نَفسِمون‌پاچَمون‌رو‌گرفته‌چیه!؟
لذت‌ِزندگی‌به‌بندگیِ‌خُدا‌رو‌کردنه!ولذت‌بندگی‌با‌شَهادته‌که‌کامل‌تر‌میشه‌ .
همیشه‌میگفت‌ ما،‌ ماموریتی‌‌ مهم‌ تر‌‌ از‌ نماز‌ نداریم _حاج‌قاسم‌سلیمانی
از یه جایی به بعد دیگه برات مهم نیست کی پشت سرت حرف زده؛ کی قضاوتت کرده؛ میزاری آنقدر ادامه بدن که خسته بشن اونجاست که باید جواب تک تک افراد رو بدی گاهی سکوت نشونه نفهمیدن نیست! ما شنيديم؛دیدیم رفتارا و حرفارو منتها هنوز وقت صحبت نرسیده..
قـدمت‌روچشمـام‌ابی‌عبـداللّٰھ🫀:)
تولد ِآقامون ِ آقاجانمون‌خودت‌عیدیمون باکربلات‌بده❤️🌱- بخداکه‌دلتنگیم؛خیلے! اربابِ‌من
بیایدیکم‌تو‌زندگیامون‌جدی‌باشیم‌این‌ حجم‌ازشوخی‌گرفتنِ‌آخرت؛عاقبت‌نداره!
کـاش‌اینقدر‌که‌غرق‌گوشی میشیم‌غرق‌خدا‌میشدیم .. -شاید‌تلنگر-
یجوری‌گُناه‌می‌کنیم؛انگارمجبوریم .
خُدایا .. زمین‌گیر‌کرده‌مرازنجیرهای‌ِگُناه، رحم‌کُن‌به‌حالِ‌زارم .
قلب رسالت ِخویش از بر است ؛ ارتجالا ًدر انسان، نفس مخالفت با اعمال ِرسالت می‌کند و به طرح منهیات می‌نشیند . . و اما راه انسان ِدرمعرض ؟ متارکه‌ی قلب با وسوسه‌های نفسانی و پناه بردن بر درگاه ِحق ؛ و پیش گرفتن ریاضت من باب ِ الفت با فعل شایس .
نزد امیرالمؤمنین رسید ‌و گفت : مدتی است که ‌از نماز شب و بیدار ‌شدن ‌در سحر محروم شده‌ام ، ‌چه کار‌ ‌‌‌باید کنم ؟ ‌امام فرمود : گناهانت تو را ‌به بند کشیده‌اند و اِلّا بیدار ‌خواهی شد . .
اخلاص‌یعنی‌بخوای‌كه ؛ فقط ُ فقط‌خدا‌ببینه‌! ..
شهادت؛ حکایت عاشقانه آنانی است که دانستند دنیا‌ جای ماندن‌ نیست‌ باید پرواز کرد..
خُدایا‌ما‌توکُنترل ِنفس‌مون خیلی‌ضعیفیم؛ خودت‌کمک‌مون‌کن ؛
دعاکُن‌‌بازی‌‌نخوری ، دنیا‌بدجوری‌آدما‌رو‌بازی‌میده! - شهیدمحمدخانی -
امیرالمؤمنین ‹ع› : کسۍ که هدف و َ مقصدی جز خداوند داشته باشد ، تباه شده است . . غررالحکم/حدیث ٥٩٠٧ .
منم غلام ِقمر ؛ الحمدالله🤍 .
همین الان جوری زندگی میکنیم که اگه امام زمان در خونه مون و بزنه بتونیم در و باز کنیم و با رو سفیدی از ایشون استقبال کنیم ؟ اگه اینطور هست ؛ تبریک میگم ! شما علمدار ِ مهدی فاطمه ای . . - مهدی‌عج .
به جای الگو گرفتن از فلان بازیگر و فوتبالیست و خواننده . مخلصانه تمام زندگیت رو از روی سیره‌ی ائمه بساز . زندگی خوب میخوای ؟ زندگی مورد تایید خدا ؟ راهش همینه . از راه و روش زندگی بی نقص ترین و کامل ترین انسان ها که مصون و محفوظ از خطا هستند الگو بگیر ! به یه جاهایی می رسی که شاید حتی فکرشم نکنی !
ترقی انسان زمانی حاصل میشه که حساب و کتاب کردن ِ کردار رو ارجعیت قرار بده ؛ و از دنباله‌ی همون حسابرسی به نقطه‌ی عطفی برسه و تغییراتی در ضعف و قوت خودش ایجاد کنه . مختصرتر ! دغدغه‌ی کمال و پیش‌گیری ِ امراض ِعادات داشته باشه .
دعا برای ظهور ؛ دعوت امام زمان «عج» است ، و گناه ؛ در بستن به روی امام ! اول باید در را باز کرد ، سپس مهمان دعوت کرد ! ترک گناه اخلاص در دعوت است ؛ وگرنه دعا لقلقه زبان و تعارف است . . - آیت الله‌ بهجت
-میگفت.. مسأله والدین شوخی نیست! خدا می داند یک پرخاش به مادر،صد سال انسان را عقب می اندازد! اگر کوتاهی کرده‌اید تا دیر نشده جبران کنید.. -آیت‌الله‌فاطمی‌نیا
کسی که روز را با خلق می گذارند، باید
شب را با حق باشد وگرنه کم می آورد
و شکسته و خسته می شود . . !
- استاد علی صفایی حائری
اَلَم‌یعلم‌بِاَن‌الله‌یریٰ ؟ آیا‌انسان‌نمی‌داند‌که‌خُدااورامی‌بیند ؟!