به قول توییتریا؛ نظریه نامحبوب :
این روزای شلوغ و سخت امتحان خیلی بهتر از روزایی تو تابستونه که فقط وقتت تو گوشی تلف میشه
از وقتی سرچ سراسری ایتا برام نمیاد همش استرس اینو دارم که یه نفر چیزی از اینجا فور کنه و ریکشنی نشون بده و من نبینم
جوری که صدای شنیدن بحث و دعوا هرچند که بهت مربوط نباشه، بازم احساس ناامنی میده<<<<<<<<<
- هندزفریِگرهخورده! -
من روزی هزار بار: ینی الان حق ندارم ناراحت بشم؟
اخه نه که خیلی زیاد بروز میدم، میگم یه وقت طرف از بیخودی ناراحت شدن من ناراحت نشه .