eitaa logo
- هندزفری‌ِ‌گره‌خورده! -
697 دنبال‌کننده
237 عکس
6 ویدیو
1 فایل
به‌صرفِ‌‌صحبت: https://abzarek.ir/service-p/msg/4075252 به‌صرف‌ِ‌چایی: https://eitaa.com/joinchat/2294351381Cd90f608d1d
مشاهده در ایتا
دانلود
احساس میکنم هرچی به تابستون نزدیکتر میشیم، ذوق من براش کمتر میشه.
ادمای جوگیر و نمیتونم.
تنها بودن یه درده، تنها نبودن و ارتباط با بقیه هزار تا درد.
دوست دارم ببینمت ولی امیدوارم نبینمت.
سرکوب، احساسات‌ُو تشدید میکنه و پذیرش، کمرنگشون.
بنظرم سردرد کمترین واکنشیه که مغزم میتونه نسبت به این حجم از اطلاعاتِ ورودی نشون بده.
نمیفهمم مودم مودِ خنده‌ست یا گریه
وقتایی که دلم میخواد به بقیه بگم: ساکت باشین حوصله ندارم، زیادی زیاد شدن
بعضیا حتی نمیان تو زندگی ادم ولی درد رفتنشونو احساس میکنی؛ میفهمی منظورمو؟ یواشکی دوست داشتن و دیگه دوست نداشتنِ یه نفر و میگم "
ولی دلم برات تنگ شده
وقتی نمیتونم یه دل سیر تو چشمات زل بزنم، دستتو بگیرم و بغلت کنم، همون بهتر که نبینمت!
ینی چی که بهتون پیام معمولی (مسیج یا چی؟) میدم و جواب نمیدین؟