بعضیا حتی نمیان تو زندگی ادم ولی درد رفتنشونو احساس میکنی؛ میفهمی منظورمو؟ یواشکی دوست داشتن و دیگه دوست نداشتنِ یه نفر و میگم "
وقتی نمیتونم یه دل سیر تو چشمات زل بزنم، دستتو بگیرم و بغلت کنم، همون بهتر که نبینمت!
حتی نمیدونه درک و با کدوم ک مینویسن، اون وقت من توقع درک دارم ازش؟ :))
اره من لوسم و بخاطر چیزای کوچیک بغض میکنم و اصلا یه عالمه ناراحتی و فشار و استرس روم نیست.